برهانی:‌ هدف‌مان شکست چین تایپه و صعود است

ملی‌پوش والیبال بانوان بر این باور است که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گروه بسیار سختی قرار دارند.

برهانی:‌ هدف‌مان شکست چین تایپه و صعود است

ملی‌پوش والیبال بانوان بر این باور است که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گروه بسیار سختی قرار دارند.
به گزارش ایسنا، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا ۱۸ تا ۲۶ مردادماه سال جاری به میزبانی شهر «مانیل» کشور فیلیپین برگزار می‌شود.۱۴ تیم در این رقابت‌ها شرکت دارند و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه چهارم با تیم‌های تایلند، چین تایپه و مالدیو هم‌گروه است.
مائده برهانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره گروه ایران در مسابقات قهرمان آسیا، اظهار کرد: مردادماه در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین حضور خواهیم داشت و در سخت‌ترین گروه ممکن قرار داریم. تایلند یکی از قدرت‌های بی‌چون و چرای آسیاست و تیم چین تایپه نیز از تیم‌های بسیار خوب آسیا است.
او در ادامه افزود: شاید اگر در والیبال آسیا تعداد تیم‌های مدعی بسیار نبود چین تایپه نیز می‌توانست بر روی سکو قرار گیرد. در مقابل تیم مالدیو مشکلی نخواهیم داشت چرا که جایگاهی در آسیا ندارد و در سطح بسیار پایینی قرار دارد.
برهانی با بیان این که تمام تمرکز تیم مقابل چین تایپه است، ادامه‌ داد: با آمادگی که در اردوهای تیم‌ ‌ملی به دست خواهیم آورد تمام تمرکز خود را مقابل چین تایپه خواهیم داشت و امیدوارم با شکست چین تایپه به جمع هشت تیم برتر صعود کنیم.
این ملی‌پوش والیبال بانوان با بیان این که با هدف، راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهیم شد، ادامه‌ داد: پیش‌بینی از کسب نتایج در مسابقات قهرمانی آسیا نداریم،‌ بلکه با هدف راهی رقابت می‌شویم و هدف ما شکست تیم چین تایپه و حضور در جمع هشت تیم برتر است، چرا که اگر بتوانیم چین تایپه که از بهترین تیم‌های آسیایی است را شکست دهیم می‌توانیم مقام شش Avc CUP گذشته را به مقام پنجم ارتقا دهیم. ۹۰۰ درصدِ کار تیم به پیروزی مقابل چین تایپه بر می‌گردد و کار بسیار سختی در پیش‌رو است.
مائده برهانی در پایان بیان‌ کرد: کادرفنی تیم‌ ‌ملی و بازیکنان تغییر کرده‌اند، کادرفنی شناخت زیادی نسبت به بازیکنان ندارد اما با گذشت زمان شناخت پیدا خواهد کرد و تیم‌ ‌ملی گام به سوی پیشرفت خواهد برداشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار