رجب‌زاده: مشکلی برای تمدید قرارداد نیست

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: صحبت‌هایی با باشگاه انجام داده‌ام اما هنوز توافق نهایی انجام نشده ولی فکر می‌کنم در همین هفته قراردادم را ثبت کنم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: صحبت‌هایی با باشگاه انجام داده‌ام اما هنوز توافق نهایی انجام نشده ولی فکر می‌کنم در همین هفته قراردادم را ثبت کنم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

مهدی رجب‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط ذوب‌آهن قبل از شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تمرینات ما از ۲ هفته پیش شروع شده و در حال تمرینات بدنسازی هستیم. البته من امروز به دلیل برخی کارهای شخصی به شیراز آمدم و امشب به اصفهان برمی‌گردم.

وی ادامه داد: تمرینات به خوبی درحال انجام است و ان شاالله بتوانیم یک تیم خوب را آماده کنیم. بازیکنانی به تیم ما اضافه شده‌اند و قطعاً بازیکنان دیگری نیز به جمع ما اضافه می‌شوند و قرار است یک اردوی خوب نیز برگزار کنیم تا بتوانیم یک تیم آماده را راهی مسابقات کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که تغییرات انجام شده در تیم و کادر فنی ذوب‌آهن را چگونه ارزیابی می‌کند افزود: به نظر من نیازی نیست در مورد امیر قلعه‌نویی صحبت کنیم به‌خاطر اینکه این مربی در سال‌های گذشته عنوان‌های قهرمانی و موفقیت‌های زیادی کسب کرده و افتخاراتش از تمام مربیان لیگ برتر در ایران بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: به نظر من ورود قلعه‌نویی به ذوب‌آهن اتفاق خوبی بود که باعث می‌شود تیم ما از ابتدای فصل با روحیه قهرمانی وارد مسابقات لیگ برتر شود و قلعه‌نویی می‌تواند شخصیتی به تیم ما بدهد که جزو مدعیان باشیم.

رجب‌زاده در همین خصوص افزود: متأسفانه در افتخارات تیم ذوب‌آهن، قهرمانی لیگ برتر وجود ندارد که امیدوارم با وجود امیر قلعه‌نویی و هدایت سعید آذری و هیأت مدیره باشگاه و تلاش بازیکنان بتوانیم این عنوان را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به پایان یافتن قراردادش با تیم ذوب‌آهن، تا چه اندازه به تمدید این قرارداد اطمینان دارد گفت: تا کنون صحبت‌هایی با باشگاه انجام داده‌ام اما هنوز توافق نهایی انجام نشده ولی فکر می‌کنم در همین هفته قراردادم را ثبت کنم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد. همانطور که می‌دانید با تیم تمرین هم می‌کنم و از لحاظ آمادگی جسمانی هیچ مشکلی ندارم.

رجب‌زاده اضافه کرد: صد درصد با تمام توان برای تیمم بازی می‌کنم و هر زمانی که در ترکیب تیم قرار بگیرم قطعاً با تمام تلاش، مانند فصل قبل کار می‌کنم و امسال هم باید با امید به خدا تلاشم را بیشتر کنم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید تا زمانی که بازی می‌کنم مثل همیشه با حرارت، عشق، ذوق و مانند کسی که به تازگی وارد فوتبال شده بازی می‌کنم که البته تمام این شرایط باید با اراده خداوند صورت بگیرد و از خداوند می‌خواهم کمکم کند تا به هدف‌هایم برسم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار