حاج‌صفی باز هم گران‌ترین بازیکن تیمش شد؟

کاپیتان فصل گذشته سپاهان با پیوستن به پانیونیوس احتمال به ارزشمندترین بازیکن تیم یونانی بدل خواهد شد.

کاپیتان فصل گذشته سپاهان با پیوستن به پانیونیوس احتمال به ارزشمندترین بازیکن تیم یونانی بدل خواهد شد.

به گزارش ایمنا، اگر انتقال احسان حاج‌صفی به تیم پانیونیوس نهایی شود این بازیکن با ارزشی معادل یک میلیون یورو به گران‌قیمت‌ترین بازیکن تیمش بدل خواهد شد مگر آنکه باشگاه یونانی در ادامه ستاره دیگری جذب کند.

در بین بازیکنان فصل گذشته پانیونیوس تنها مانولیس سیوپیس ارزشی بالاتر از یک میلیون یورو داشت اما این ملی‌پوش یک‌ونیم میلیون یورویی اخیراً به المپیاکوس پیوسته است تا همبازی کریم انصاری‌فرد در قهرمان سوپرلیگ یونان باشد.

۲ فصل پیش هم که حاج‌صفی از سپاهان به اف‌اس‌فاو فرانکفورت رفت با اختلافی فاحش گران‌ترین بازیکن تیم آلمانی لقب گرفت به گونه‌ای که ارزش بازارش در آن مقطع بیش از ۲ برابر نزدیک‌ترین رقبایش بود.

البته منظور از قیمت بازیکن ارزشی است که در سایت بین‌المللی ترنسفر مارکت بر اساس کیفیت (و البته با تأثیرگذاری ایجنت‌های فوتبالی) روی بازیکنان گذاشته می‌شود و نه دستمزدی که به خود بازیکن تعلق می‌گیرد. طبق ادعای برخی منابع خبری ، قرارداد ملی‌پوش ایرانی با پانیونیوس تنها ۲۱۰ هزار یورو است.

این شرایط حکایتگر آن است که مثل اف‌اس‌فاو، پانیونیوس هم مقصدی کاملاً متناسب با سطح فنی ستاره ایرانی نیست اما حضور در این تیم اروپایی در سال منتهی به جام جهانی او را به هدفش نزدیک‌تر می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار