پیشگام بودن هیأت کنگ‌فو استان اصفهان در مراسم‌های فرهنگی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیأت کنگ‌فو استان اصفهان در کنار توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، مسائل فرهنگی را نیز مدنظر قرار داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیأت کنگ‌فو استان اصفهان در کنار توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، مسائل فرهنگی را نیز مدنظر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیأت کنگ‌فو و ورزش‌های رزمی که روز گذشته در محل سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: سجایای اخلاقی و منش پهلوانی حیدری رییس فدراسیون کنگ‌فو و ورزش‌های رزمی در کنار همه شایستگی‌هایی که در حوزه قهرمانی دارد، زبانزد تمامی رؤسای فدراسیون‌های ورزشی است.

وی ادامه داد: مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها در جلسات مختلف حیدری را یکی از با اخلاق‌ترین و با منش‌ترین رؤسای فدراسیون‌ها قلمداد می‌کنند.

سلطان‌حسنی افزود: هیأت کنگ‌فو استان اصفهان توفیقات خوبی در سال‌های گذشته کسب کرده و یکی از بارزترین ویژگی‌های این هیأت پیشگامی در همه مراسم‌های فرهنگی مختلف برگزار شده در سطح استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: هیأت کنگ‌فو استان اصفهان در کنار راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، توسعه برنامه‌های فرهنگی را نیز مدنظر قرار داده است.

سلطان‌حسینی گفت: حیدری ارتباط خوبی با تمام مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها دارد و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در راستای توسعه ورزش تمام تلاش خود را برای پیشرفت هیأت کنگ‌فو و هنرهای رزمی استان اصفهان به خرج می دهد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار