خودشان هم برای امیدها تره خرد نمی‌کنند

مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید در شرایط مساعدی برگزار نشد.

مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید در شرایط مساعدی برگزار نشد.

به گزارش ایمنا، از ۲۶ بازیکنی که امیرحسین پیروانی به تیم ملی امید فراخوانده بود هفته گذشته تنها ۱۶ بازیکن در محل اردو حضور یافتند و خود را به کادر فنی معرفی کردند. غیبت ۱۰ بازیکن باعث شد تا مرحله اول اردو حتی یک روز زودتر از زمان تعیین‌شده تعطیل شود.

در واکنش به این اتفاق رئیس کمیته انضباطی هم باشگاه‌ها و بازیکنان را تهدید کرد که در صورت عدم‌همکاری با تیم امید جرایمی برای آنها در نظر گرفته می‌شود به این ترتیب که باشگاه در صورت امتناع از در اختیار گذاشتن بازیکن و استفاده از او در یک مسابقه رسمی در آن بازی بازنده اعلام خواهد شد و اگر بازیکن بدون دخالت باشگاه به اردوی تیم ملی نرود برای چند مسابقه از حضور در میادین محروم می‌شود.

اما فدراسیون فوتبال در حالی باشگاه‌ها و بازیکنان را به خاطر عدم‌همکاری با تیم ملی تهدید کرده است که خبر رسیده هیچ‌یک از مسئولان فدراسیون هفته پیش در جلسه معارفه کادر فنی جدید تیم امید شرکت نکرده‌اند. در شرایطی که خود فدراسیون‌نشین‌ها چندان امیدها را جدی نگرفته‌اند چگونه می‌توان از باشگاه‌ها توقع داشت که برای در اختیار گذاشتن بازیکنان‌شان به خواسته‌های فدارسیون وقعی بنهند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار