پیشرفت ۴۵ درصدی احداث بازار عمده فروشان خوار و بار و خشکبار

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث بازار عمده فروشان خوار و بار و خشکبار با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث بازار عمده فروشان خوار و بار و خشکبار با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

اصغر کشاورز راد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به انتقادات و شکایت هایی شهروندان برای سد معبر و ترافیک شهر اصفهان به ویژه در خیابان های مرکزی شهر از جمله خیابان ولیعصر و جهاد که در مرکز شهر هستند، جلسه ای برای ساماندهی خوار و بار فروشان با اتحادیه صنف عمده فروشان و خوار و بار در سازمان میادین برگزار شد .
وی ادامه داد: در این راستا تصمیم گرفته شد تا محلی جدید در شرق اصفهان برای آرامش شهروندان، تسهیل عبور و مرور و کاهش ترافیک احداث شود.

وی با اشاره به اینکه کلید عملیات اجرایی این پروژه در نیمه دوم سال گذشته زده شده، ادامه داد: این پروژه در ۷ ردیف و در هر ردیف نیز ۱۵ واحد احداث می شود.

کشاورزراد گفت: این پروژه در زمینی حدود ۱۴ هکتار طراحی شده است و ۱۰۵ انبار برای این مجموعه در نظر گرفته شد که مساحت ۵۵۰ متری را در بر می گیرد .

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه عملیات احداث این پروژه با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال به طور جد در دست اجراست، خاطرنشان کرد: ردیف یک تا ۴ بازار عمده فروشان خوار بار و خشکبار تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته و در نیمه دوم سالجاری تکمیل می شود.

وی با تاکید بر اینکه عملیات اجرای ردیف پنجم پروژه نیز در دست مناقصه و طراحی است، عنوان کرد: همچنین اجرای ردیف ۶ و ۷ پروژه در آینده نزدیک در دست اجرا قرار می گیرد.

کشاورز راد اضافه کرد: پروژه ساماندهی عمده فروشان خوار و بار و خشکبار پروژه ای ملی است که کمک شایانی به رفع مشکلات شهری در زمینه سد معبر و ترافیک می کند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار