مسؤولان نگذارند سندی چون 2030 اجرایی شود

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان به جای توجه به حاشیه‌سازی‌ها و حرف‌هایی که در شأن یک مسؤول نیست، توجه کنند که سندی همچون 2030 امضا نشود و حال انتظار مردم این است که این سند را بررسی کنند و نگذارند اجرا بشود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان به جای توجه به حاشیه‌سازی‌ها و حرف‌هایی که در شأن یک مسؤول نیست، توجه کنند که سندی همچون 2030 امضا نشود و حال انتظار مردم این است که این سند را بررسی کنند و نگذارند اجرا بشود.

سید جواد ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مسائل مختلف از جمله سند 2030 و حاشیه‌سازی‌های اخیر اظهار کرد: انتظار ملت شریف و شهیدپرور ایران از دولت‌مردان، نمایندگان و در کل از کسانی که با رأی مردم در جایگاه‌های مختلف مسؤولیت دارند، این است که به جای حرف زدن و حاشیه‌سازی مشغول خدمت به مردم و انجام وظیفه قانونی خودشان باشند.

وی در این خصوص افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که قانون اساسی آن برگرفته شده از آیات قرآن است در زمان تبلیغات انتخابات مردم اصلاً انتظار ندارند که مسؤولان حرف‌هایی بزنند که اصلاً سندیت ندارد، حرکتی که در کشورهای اروپا و آمریکا بین کاندیداهای احزاب وجود دارد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم از کسانی که می‌خواهند جایگاه‌هایی همچون ریاست جمهوری یا
نمایندگی را کسب کنند انتظار دارند از حرف‌های بدون سند خودداری کنند.

وی ادامه داد: در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مردم انتظار نداشتند که در رابطه با ارگانی چون سپاه که امام خمینی(ره) در مورد آن می‌گویند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، بیان کنند که اگر شما شهرک موشکی را به نمایش نمی‌گذاشتید تحریم‌ها تمدید نمی‌شد، اما به هر حال انتخابات است و رقابت و به نوعی باید رأی مردم گرفته شود.

ابطحی خاطرنشان کرد: بسیاری از حرف‌ها در زمان انتخابات زده می‌شود که به صلاح مردم و نظام نیست؛ بعد از انتخابات مردم انتظار دارند که افراد انتخاب شده مشغول فعالیت شوند نه اینکه هر روز به دنبال بهانه‌ای برای فعالیت نکردن نباشند، چراکه این کارها در شأن مسؤولان رده بالای نظام جمهوری اسلامی نیست و مردم چنین انتظاری از مسؤولان ندارند.

وی در ادامه بیان داشت: مردم از مسؤولان انتظار حفاظت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشوری که خون‌ بیش از 230 هزار نفر از بهترین جوانان این کشور برای حفظ آن ریخته شده دارند؛ شهیدانی که مردانه در مقابل حمله ناجوانمردانه ارتش بعث عراق ایستادگی کردند و اجازه ندادند که حتی یک سانتی‌متر از خاک ایران جدا شود؛ این‌ها جانشان را فدا کردند که در مقابل مسؤولان با بعضی از قرادادها حثیت نظام و خون شهدا را زیر پا نگذارند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر زیر پا نگذاشتن خون شهدا یادآور شد: شهدا رفتند که احکام اسلامی جاری شود، کم‌تر شهیدی هست که در وصیتنامه‌اش سفارش نکرده باشد که امام را تنها نگذارید؛ در زمان حال نیز ما اگر گوش شنوا داشته باشیم فریاد شهدای ما بلند است که مقام معظم رهبری را تنها نگذارید، ولی ما گوش شنوا نداریم و پرده در مقابل گوشمان گذاشته‌ایم و صدای شهدا را نمی‌شنویم.

وی تصریح کرد: انتظار شهدا از مسؤولان این است که سندی مثل 2030 را که خیلی از اعتقادات ما را زیر سؤال می‌برد امضا نکنند که قبل از اجرای آن مسؤولان ما را وادار می‌کند درس شهید فهمیده را که امام در رابطه با آن فرمودند که رهبر ما آن نوجوانی است که به خود نارنجک می‌بندد و خود را به زیر تانک دشمن می‌اندازد، از کتاب‌های درسی حذف کنند.

ابطحی در ادامه متذکر شد: از دیگر مسائل قابل توجه این است که افرادی که سندی مثل 2030 را تدوین کرده‌اند از تروریست‌ها و کشور کودک‌کش عربستان که تعداد زیادی از کودکان، نوجوانان و اطفال یمنی را به خاک و خون کشیده‌اند و رژیم اشغالگر قدس که خون‌آشام بوده و کارش قتل و غارت است، حمایت می‌کنند؛ آن وقت بیان می‌کنند که اگر درس شهید فهمیده در کتاب‌های درسی باشد کودکان با خشونت آشنا می‌شوند و باید این درس حذف شود.

وی در پایان گفت: مسؤولان به جای توجه به حاشیه‌سازی‌ها و حرف‌هایی که در شأن یک مسؤول نیست، توجه کنند که سندی همچون 2030 امضا نشود و حال انتظار مردم این است که این سند را بررسی کنند و نگذارند اجرا بشود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار