باید نقاط ضعف هیأت کنگ‌فو را به نقاط قوت تبدیل کرد

رئیس هیأت کنگ‌فو و هنرهای رزمی استان اصفهان گفت: برای رسیدن به اهداف مدنظر باید از ظرفیت همه افراد استفاده کرد.

رئیس هیأت کنگ‌فو و هنرهای رزمی استان اصفهان گفت: برای رسیدن به اهداف مدنظر باید از ظرفیت همه افراد استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدرعلی عارفیان در مجمع انتخاباتی هیأت کنگ‌فو و هنرهای رزمی استان اصفهان، اظهار کرد: مأموریت کلان ورزش کنگ‌فو اشاعه این رشته در سطح جامعه و به طور کلی توسعه ورزش در سطح استان در جهت ترویج ارزش های دینی و مذهبی است.

وی ادامه داد: حمایت از موقعیت‌های لازم، بهبود سطح فرهنگ این ورزش با استفاده از روش‌های علمی، عملی، بالا بردن و تعیین جایگاه ویژه و واقعی هیأت در راستای تحقق اهداف است.

عارفیان بیان کرد: یکپارچگی و همبستگی بین کمیته‌ها و گروه‌ها، راه‌یابی ورزشکاران به تیم ملی، ارزش دادن به مربیان، پیشکسوتان و قهرمانان و تجلیل از آن‌ها، استانداردسازی نرم افزاری و سخت‌افزاری این رشته، ایجاد بولتن ورزشی تخصصی کنگ‌فو، فراخوان و دعوت عمومی جهت شناسایی و جذب خیران ورزشی و نحوه جذب حمایت‌کنندگان مالی از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده در چهار سال آینده است.

رییس هیأت کنگ‌فو استان اصفهان خاطرنشان کرد: در اختیار داشتن ۳۵ داور و تعداد زیادی داوران درجه دو و سه، کسب مقام برتر هیأت کنگ‌فو استان اصفهان در بین‌ هیأت‌های استانی، وجود نیروهای باتجربه، متخصص و تحصیلکرده در هیأت کنگ‌فو استان اصفهان، وجود پتانسیل‌های بالقوه که بعضاً به بالفعل نیز تبدیل شده است از جمله نقاط قوت این هیأت به‌شمار می‌رود.

وی در مورد نقاط ضعف هیأت کنگ‌فو استان اصفهان، تصریح کرد: پایین بودن سطح علمی و تخصصی مسابقات، عدم نظارت بر فعالیت ورزشکاران نقاط محروم و دورافتاده، عدم برگزاری دوره‌های تخصصی مربیگری، در اختیار نداشتن سالن تخصصی کنگ‌فو در اصفهان، پایین بودن اعتبار و ردیف‌های مالی در بودجه سازمان، فعال نبودن تمامی کمیته‌های اجرایی در چارت رسمی هیأت نیز از جمله نقاط ضعف این هیأت است.

عارفیان اذعان کرد: بهبود و ارتقای سطح علمی و تخصصی مربیان استان، برگزاری دوره‌های آموزش و امکان استفاده از نخبگان دانشگاهی از جمله اقداماتی است که باید در دوره جدید به انجام برسد. مسلماً به تنهایی نمی‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت و باید از راه‌کارها و نظرات پیشکسوتان و ورزشکاران نیز استفاده کرد.

رییس هیأت کنگ‌فو استان اصفهان گفت: یکی از اهداف اصلی در دوره چهار ساله هماهنگ، همسو و همراه کردن همه کنگ‌فوکاران در سطح استان است و دست تعامل و دوستی به سوی هر یک از مربیان دراز می‌کنم و امیدوارم همراهی کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار