در فصل بهار ،اصفهانی ها بیش از ۵۱۳ میلیون لیتر بنزین مصرف کردند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: مصرف سوخت بنزین در استان اصفهان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۶۲ درصد رشد داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: مصرف سوخت بنزین در استان اصفهان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۶۲ درصد رشد داشته است.

حسین صادقیان در گفتگو با ایمنا با اشاره به اینکه طی سه ماه نخست امسال در استان اصفهان ۵۱۳ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر بنزین مصرف شده است، اظهار داشت: مصرف بنزین استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۶۲ درصد رشد داشته است.

به گفته وی، طی سه ماه سال گذشته ۴۹۰ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۸۷۶ لیتر بنزین در اصفهان مصرف شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان ادامه داد: در این مدت ۴۳۰ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۰۰ لیتر بنزین یورو ۴ در سطح استان توزیع شد که سهم ۸۳.۵۷ درصدی از کل بنزین توزیعی استان را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه مصرف نفت گاز نیز در مدت مذکور در استان ۱۴.۹۵ درصد افزایش یافته و به ۶۴۰ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۳۰۰ لیتر رسیده است، اظهار داشت: میزان مصرف گازوئیل مصرفی طی سه ماه نخست سال گذشته ۵۵۷ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۱۰۰ لیتر بود.

صادقیان افزود: میزان توزیع نفت گاز یورو ۴ نیز در این مدت ۱۲۵ میلیون و ۳۸۳ هزار لیتر بود که سهم ۱۹.۵۸ درصدی از کل نفت گاز توزیع شده را دارد.

وی گفت: میزان مصرف نفت سفید و نفت کوره در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۳۶.۷۴ و ۲۹.۳۳ درصد کاهش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان اضافه کرد: مصرف نفت سفید در این مدت در استان اصفهان به ۲ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۹۰۰ لیتر و مصرف نفت کوره(مازوت) به ۶ میلیون و ۶۲۰ هزار لیتر کاهش یافت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار