اسکواش‌بازان اصفهانی از رقابت‌های کشوری دست پر بازگشتند

نمایندگان استان اصفهان در رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور رده‌های سنی زیر ۹ و ۱۱ سال کشور در ۲ بخش پسران و دختران دست پر به خانه برگشتند.

نمایندگان استان اصفهان در رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور رده‌های سنی زیر ۹ و ۱۱ سال کشور در ۲ بخش پسران و دختران دست پر به خانه برگشتند.

به گزار ش ایمنا، مسابقات اسکواش قهرمانی کشور پسران و دختران رده‌های سنی زیر ۹ و ۱۱ سال هشتم و نهم تیرماه در کرمانشاه و تبریز برگزار شد.

در بخش پسران عباس دهقان ی (از آران و بیدگل) در رده سنی زیر ۹ سال، محمد چنگانیان (از اصفهان) و حسن دهقانی (از آران و بیدگل) در رده سنی زیر ۱۱ سال و در بخش دختران درسا حقیقت (از اصفهان)، نرگس فخر (از آران و بیدگل)، نازنین زهرا دادخواه (از آران و بیدگل) در رده سنی زیر ۱۱ سال، پرنیان نجفی (از اصفهان) و هانیه بذرافشان (از آران و بیدگل) و ستایش بیابان‌پور (از آران و بیدگل) در رده سنی زیر ۹ سال نمایندگان استان اصفهان در این رقابت‌ها بودند. علیرضا ناظم به‌ عنوان مربی تیم اعزامی پسران استان و نجمه خلیق (به‌عنوان مربی) و شقایق حافظی (به‌عنوان سرپرست) تیم اعزامی استان اصفهان در بخش دختران در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

مسابقات به صورت تک حذفی و در ۲ جدول اصلی و جدول بازنده‌ها برگزار شد که در نهایت در کرمانشاه محمد چنگانیان از اصفهان توانست با شکست تمام حریفان خود و بدون واگذاری یک گیم به حریفانش، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند و مقام سال گذشته خود در این رقابت‌ها را تکرار کند.

همچنین حسن دهقانی نیز موفق شد مقام اول جدول بازنده‌ها در این دوره از مسابقات به‌دست آورد.

در رقابت‌های تبریز در بخش دختران درسا حقیقت در رده سنی زیر ۱۱ سال موفق شد بر سکوی دوم بایستد و پرنیان نجفی و هانیه بذرافشان نیز در رده سنی زیر ۹ سال به صورت مشترک مقام سومی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

این رقابت‌ها که با هدف تقویت حوزه استعدادیابی و پرورش ملی‌پوشان آینده اسکواش به‌منظور افتخارآفرینی در تورنمنت‌های مختلف کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود کار مشترکی از سوی فدراسیون اسکواش و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی است که قهرمانان این رقابت‌ها دو حکم قهرمانی از سوی فدراسیون اسکواش و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی دریافت می‌کنند.

مسابقات اسکواش قهرمانی کشور دختران و پسران رده‌های سنی زیر ۱۳ و ۱۵ سال روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در تبریز و اراک و رقابت‌های رده‌های سنی زیر ۱۷ و ۱۹ سال دختران و پسران نیز روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه به میزبانی شیراز و یزد برگزار می‌شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار