اطفاء حریق 5 هکتار از مراتع روستای فریزهند نطنز

مسئول خدمات شهری شهرداری نطنز گفت : بر اثر سهل انگاری مسافران تابستانی ؛۵ هکتار از مراتع روستای فریزهند دچار حریق شد.

اصفهان امروز: مسئول خدمات شهری شهرداری نطنز گفت : بر اثر سهل انگاری مسافران تابستانی ؛۵ هکتار از مراتع روستای فریزهند دچار حریق شد.
غلامرضا جنتی اظهار داشت: در پی آتش سوزی بخشی از مراتع و منابع طبیعی روستای فریزهند از توابع نطنز و تماس با واحد آتش نشانی شهرداری نطنز بلافاصله ماموران نیروهای آتش نشانی عازم روستا شدند
وی ادامه داد: با توجه به بعد مسافت و مدت زمانی که نیروهای آتش نشانی خود را به محل حریق رساندند ۵ هکتار از مراتع و منابع طبیعی روستای فریزهند در آتش سوخت و با تلاش سه ساعته آتش نشانان، آتش مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.
جنتی تصریح کرد: در این عملیات خودرو آتش نشانی در چند مرحله از همان روستا آبگیری شد تا آتش به طور کامل اطفاء گردید.
وی اضافه کرد: در چند روز اخیر مقدار قابل توجهی از مراتع و باغات در روستاهای تکیه سادات، چیمه، فریزهند و قطب صنعتی شجاع آباد طعمه حریق شد که با همت نیروهای آتش نشانی شهرداری نطنز اطفاء و آتش مهار شد.
مسئول خدمات شهری شهرداری نطنز با اشاره به اینکه مراتع و منابع طبیعی از سرمایه های ملی محسوب می شوند، اظهار کرد؛ از مسافرین و گردشگران داخلی و خارجی می خواهیم از روشن کردن آتش در مراتع به طور جدی ً خودداری کنند و یا در پایان تفریح با خاموش نمودن آتش در حفظ و نگهداری منابع طبیعی کوشا باشند.
وی از ساکنین روستاها خواست درصورت مشاهده بروز هرگونه آتش سوزی در ابتدا با آتش نشانی تماس و در صورت امکان تا رسیدن نیروهای آتش نشانی اطفاء اولیه را انجام دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار