دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یك سارق حرفه‌ای خودرو و لوازم آن و كشف دو میلیارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یك سارق حرفه‌ای خودرو و لوازم آن و كشف دو میلیارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودرو و قطعات آن در یكی از مناطق شمالی شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور كار ماموران انتظامی یكی از کلانتری‌های این منطقه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یكسری كارهای تخصصی سارق را شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه هنگامی كه با یك خودروی سرقتی قصد ورود به مخفیگاه اش را داشت دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق یك دستگاه سمند سرقتی، یك سواری هیوندای، 12 دستگاه ضبط و پخش خودرو، 20 عدد باند، ساب و آمپلی فایر، دو دستگاه لپ تاپ سرقتی، 10 عدد جك خودروی سنگین و دیگر لوازم داخل خودرو كشف شد.

یاردوستی از تشكیل پرونده و تحویل سارق به مراجع قضائی خبر داد و اظهار کرد: ارزش اموال سرقتی كشف شده ازاین سارق توسط كارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده است.

وی از شناسایی 10 نفر از مالباختگان این پرونده خبر داد و از شهروندان خواست از گذاشتن وسایل ارزشمند و قیمتی در داخل خودرو اكیدا خودداری و خودروی خود را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر و دیگر وسایل مجهز كنند و در صورت مشاهده افراد مشكوك در اطراف محل زندگی موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار