رجب‌زاده: ذوب آهن هم مدعی قهرمانی هست

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که تیم‌های پرسپولیس یا استقلال حتماً قهرمان هفدهمین دوره لیگ برتر نخواهد شد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که تیم‌های پرسپولیس یا استقلال حتماً قهرمان هفدهمین دوره لیگ برتر نخواهد شد.
مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط فعلی ذوب‌آهن اظهار داشت: ما در سومین هفته از فصل آماده‌سازی به‌سر می‌بریم و در این مدت فشار تمرینات زیاد بوده است. البته بچه‌ها به خوبی فشار این تمرینات را تحمل کرده‌اند و شرایط خوبی داریم. احتمالاً از هفته آینده هم وارد فاز تاکتیکی خواهیم شد تا خودمان را آماده شروع لیگ برتر کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که ذوب‌آهن چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: من معتقدم تیم ما نسبت به فصل گذشته تقویت شده است. قلعه‌نویی هم در هر تیمی بوده آن تیم را مدعی قهرمانی کرده است. با این شرایط تیم ما قطعاً در فصل پیش‌رو شرایط خوبی خواهد داشت. تلاش هیئت مدیره و مسئولان باشگاه این است که امسال بتوانیم تیم خوبی داشته باشیم و بازیکنان و کادر فنی هم تلاش می‌کنند تا امسال نتایج خوبی بگیریم. من معتقدم که ذوب‌آهن امسال در بین مدعیان قهرمانی قرار خواهد گرفت.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به اینکه برخی استقلال و پرسپولیس را مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانند، تصریح کرد: آنها تیم‌های خوبی دارند و برای فصل بعد دنبال قهرمانی هستند. هر دو تیم این پتانسیل را دارند، ولی در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. نمی‌توان با قاطعیت گفت که فصل بعد حتماً یا استقلال قهرمان می‌شود یا پرسپولیس. باید صبر کرد و دید که چه شرایطی در بازی‌ها ایجاد می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار