شاهد اجرای نمایش «آی قصه، قصه، قصه» در تالار شیخ بهایی باشید

نمایش شاد و موزیکال «آی قصه، قصه، قصه» به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و طراحی و کارگردانی احمد رضایی تا ۲۳ تیر ماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر روی صحنه می رود.

شاهد اجرای نمایش «آی قصه، قصه، قصه» در تالار شیخ بهایی باشید

نمایش شاد و موزیکال «آی قصه، قصه، قصه» به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و طراحی و کارگردانی احمد رضایی تا ۲۳ تیر ماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: این نمایش تلفیقی از چند قصۀ قدیمی و نام آشنای متولدین دهه های ۳۰ به بالا مثل قصۀ: شنگول و منگول، شنل قرمزی، زاغک و روباه، خروس زری پیرهن پری، چوپان دروغگو و با یادی از شهر قصۀ زنده یاد بیژن مفید است که در مجموع با پردازش انجام گرفته، قصۀ جدید و پند آموزی را با کمک همۀ این شخصیت های داستانی پدید آورده است.

احمد رضایی تصریح کرد: درون مایۀ نمایش به مسئلۀ مهم دروغگویی می پردازد و این که جواب مکر را با مکر نباید داد.

وی افزود: گروه هنری «صورتک» این نمایش را برای اجرا آماده کرده که بدین وسیله از تمام زحمات آنان تشکر می کنم و باید اعلام کنم که بهترین بازیگران خمینی شهر در آن ایفای نقش می کنند.

رضایی در ادامه اظهار داشت: طبق گفته های استادانی مثل حسن اکلیلی و محمد نریمانی «آی قصه، قصه، قصه» چند رتبه از دیگر نمایش های چند سال اخیر کودک اصفهان بالاتر است و امیدواریم بتوانیم آن را در جشنوارۀ بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اجرا کنیم. ضمن این که به درخواست مردم فهیم خمینی شهر قرار است در آینده ای نزدیک این نمایش در سینما فرهنگ خمینی شهر نیز اجرا شود.

گفتنی است نام عوامل این نمایش بدین شرح است: بازیگران: ابراهیم حاج حیدری، مهدی ماندگاری، نسا سلیمانی، حسین رفیعی، فرید قدیری، مجید ماندگاری، محمد رسول پریشانی، علیرضا لطفی، زهرا هارونی، سعید ماندگاری، مهسا خلیلی، فاطمه صفیان، فاطمه زاهدیان و محمد ماندگاری.

ضربی خوان و قصه گو: یگانه خسروی، طرح، ایده و ترانه سرایی : تیم نویسندگان صورتک، نویسنده: مصطفی جعفری خوزانی، دستیاران کارگردان: رضا ملکی و محمد ماندگاری، مدیر اجرا: سید محمد گلستانه، منشی صحنه: محمد رسول پریشانی، طراح لباس: عاطفه شیرازی، طراح بنر و بروشور: سید احمد جعفریان، طراح گریم: نجمه مهرابی، نقاش: استاد روح الله ابراهیمی، اجرای نور: رضا باقری و فرزاد دریایی، تدارکات: محمد کریمی، ابوالفضل مرتضوی، مهدی کریمی و مسعود پریشانی، روابط عمومی: مهدی اشتریان و فرخنده دریایی، عکاس: مهدیس میرزایی و محمد حسن مجیری، آهنگساز: پیمان فروتن، میکس و مسترینگ: محمد سام زاده.

علاقمندان برای دیدن این نمایش شاد و موزیکال تا ۲۳ تیر ماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت ۲۰:۳۰ به تالار شیخ بهایی شاهین شهر مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار