نصب 30 استراحتگاه ایستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان خبر داد نصب 30 استراحتگاه ایستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان خبر داد

نصب 30 استراحتگاه ایستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان از پایان مرحله اول نصب 30 استراحتگاه ایستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال خبر داد.

محمدمسعود چایچی با اشاره به اینکه مرحله اول نصب 30 استراحتگاه ایستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در پنج ماهه اخیر صورت گرفته، بیان کرد: این طرح با هدف بهینه سازی سامانه خطوط اتوبوسرانی و حمل و نقل شهری، تکریم شهروندان و ترغیب مسافران به استفاده از سامانه حمل و نقل عمومی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: این استراحتگاه ها به صورت کامپوزیت بوده که در بلوارهای قطب، پزشک، طاهرآباد، زیتون، دانش، خاندایی، کشاورز، امام رضا(ع)، خیابان بهشتی، فاز یک ناجی آباد، خیابان امیرکبیر، محور فین، خیابان امیرالمومنین و میدان امام حسین (ع) نصب شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان گفت: پیش از این 16 دستگاه استراحتگاه ایستگاه اتوبوس فلزی در فاز 2 ناجی آباد و مسکن مهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 120 میلیون ریال نصب شده بود.

چایچی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و تامین رفاه و آسایش آنان استراحتگاه های ایستگاه اتوبوس مناسب در سطح شهر نصب خواهد شد، گفت: نصب ایستگاه های اتوبوس از مطالبات همیشگی و البته به حق مردم کاشان است که تحقق آن، رضایت عمومی شهروندان را به دنبال دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار