آیین تودیع و معارفه مدیر عقیدتی نظارت حوزه ثارالله(ع) سپاه ناحیه خمینی شهر برگزار شد

راسم تودیع و معارفه مدیر عقیدتی نظارت حوزه ثارالله(ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهر با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و تعدادی از مسئولین ناحیه و بسیجیان این حوزه در محل حوزه ثارالله(ع) برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر عقیدتی نظارت حوزه ثارالله(ع)ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهر با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و تعدادی از مسئولین ناحیه و بسیجیان این حوزه در محل حوزه ثارالله(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حضار جلسه از محضر محمدحسین رحمتی-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمینی شهر- بهره مند شدند.

وی سخنان خود را با محوریت اهمیت و ارزش کار و تلاش در عرصه ی بسیج و پر کردن این سنگر رزمی و فرهنگی بیان داشت.

سپس مجید زینلی-فرمانده حوزه ثارالله(ع)-ضمن عرض تشکر از برادر خالقی به برادر میردامادی در این حوزه مقاومت بسیج خیرمقدم گفت.

در ادامه حسین خالقی-مدیر اسبق عقیدتی نظارت حوزه ثارالله(ع)-گزارشی از اقدامات خود در طول تصدی این مسئولیت ارائه داد و ضمن تشکر از همکاری فرمانده فعلی و قبلی حوزه بابت همکاری های به عمل آمده در راستای پیشبرد اهداف وظایف و ماموریتهای بسیج با وی، آرزوی موفقیت روز افزون برای برادر میردامادی در دوران تصدی این مسئولیت داشت.

در پایان هم لحظاتی از بیانات برادر سید حسین میردامادی-مدیر جدید عقیدتی نظارت حوزه ثارالله(ع)-استفاده شد و وی هم هداف و برنامه های خود در آینده را جهت پیشبرد بیش از پیش وظایف و ماموریتهای این مسئولیت اظهار کرد.

گفتنی است در آخر اهدا ی لوح سپاس برادر خالقی و حکم مسئولیت برادر میردامادی و هدیه فرماندهی و کارکنان حوزه ثارالله(ع)به برادر خالقی صورت پذیرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار