پیگیر تعطیلی کامل کارخانه روغن نباتی ناز هستیم

​​​​رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان گفت: کارخانه روغن نباتی ناز تقریبا فعالیتی ندارد و همچنان پیگیر تعطیلی کامل این واحد هستیم.

​​​​رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان گفت: کارخانه روغن نباتی ناز تقریبا فعالیتی ندارد و همچنان پیگیر تعطیلی کامل این واحد هستیم.
مهران شنتیایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره تعطیلی کارخانه روغن نباتی ناز اظهار داشت: اعتراضات مردمی به دلیل بوی نامطبوع ناشی از فعالیت کارخانه، تشکیل پرونده‌ قضایی را در پی‌داشت و به مرور زمان با هماهنگی عوامل کارخانه میزان حجم فعالیت کاهش یافت.
وی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده قضایی، این واحد ملزم به کاهش فعالیت شد و در این راستا، به مرور زمان بخشی از دستگاه‌ها را به کارخانه‌ گلبهار واقع در 10 کیلومتری شهرستان میمه منتقل کرد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان با بیان اینکه بخش روغن کشی، دودکشی و تصفیه‌ این کارخانه به طور کامل تعطیل شده‌است، افزود: تنها بخش مختصر باقی مانده در کارخانه روغن نباتی ناز، بخش صمغ گیری و رنگ‌بری است که بر روی روغن گیاهی که از کارخانه گلبهار به این کارخانه منتقل می‌شود، انجام شده و مجدداً برای بسته‌بندی و تصفیه به کارخانه کارخانه گلبهار حمل می‌شود.
وی تاکید کرد: مشکل اصلی این کارخانه بوی نامطبوع بود، به این دلیل که مردم ساکن اطراف کارخانه ابراز نارضایتی داشتند. همچنان این مقدار فعالیت نیز مورد رضایت ما نیست و از طریق بخش حقوقی در حال پیگیری هستیم تا این کارخانه به طور کامل به همان کارخانه گلبهار که از زیرمجموعه‌های این واحد است منتقل شود.
شنتیایی خاطرنشان کرد: براساس ضوابط مربوط به واحدهای صنعتی، این واحدها نمی‌توانند در محدوده شهری به فعالیت بپردازند و باید در فاصله‌ای که مقرر شده‌ است، به دور از محدوده‌ شهر مستقر شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار