بازگشت سارق بانک مسكن شعبه ملاصدرا به صحنه جرم

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از چهار بانك و شهادت مامور استان اصفهان با همكاري ماموران پليس آگاهي و با حضور بازپرس جنائي دادگستري استان فارس انجام شد.

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از چهار بانك و شهادت مامور استان اصفهان با همكاري ماموران پليس آگاهي و با حضور بازپرس جنائي دادگستري استان فارس انجام شد.
به گزارش روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان، صبح امروز با همكاري ماموران پليس آگاهي و با حضور بازپرس جنائي دادگستري استان فارس بازسازي صحنه سرقت مسلحانه از چهار بانك و نحوه شهادت مامور انتظامي استان اصفهان انجام گرفت و سارق با تشريح جزئيات سرقت‌های خود به نحوه به شهادت رساندن مامور انتظامي پس از سرقت از بانك مسكن شعبه ملاصدرا اصفهان پرداخت.

وحيد اسدي، بازپرس جنائي شبعه 17 دادگستري شيراز كه به منظور انجام بازسازي صحنه سرقت‌های صورت گرفته به اصفهان آمده بود، در اين رابطه گفت: متهم از 22 ارديبهشت ماه 1394 اقدام به سرقت مسلحانه از بانک‌ها كرده و آخرين سرقت وي در تاريخ 13 خرداد ماه 1396 از يكي از بانک‌های شيراز بود كه با تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران پليس آگاهي استان فارس چهار روز پيش دستگير شد.

وي با بيان اينكه در مجموع متهم اقدام به 12 سرقت كرده كه دو مورد آن نافرجام بوده است، گفت: تحقيقات از متهم ادامه دارد و به زودي با تكميل شدن تحقيقات متهم به سزاي اعمال خود خواهد رسيد.

بازپرس جنائي دادگستري شيراز اظهار كرد: حكم متهم كه به دليل استفاده از اسلحه و ايجاد رعب و وحشت و شهادت مامور نيروي انتظامي قطعاً محارب است و دستگاه قضائي در مقابل برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه هيچگونه مماشاتي ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار