قلعه نوعی: امیدوارم تا آغاز مسابقات به مرز هماهنگی برسیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم و در حال کم‌تر کردن فشار تمرینات و تمرکز بر روی کارهای تکنیکی و هماهنگی تیم هستیم و امیدواریم تا آغاز مسابقات لیگ‌برتر به مرز هماهنگی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم و در حال کم‌تر کردن فشار تمرینات و تمرکز بر روی کارهای تکنیکی و هماهنگی تیم هستیم و امیدواریم تا آغاز مسابقات لیگ‌برتر به مرز هماهنگی برسیم.
امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره آخرین شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن قبل از آغاز مسابقات لیگ‌برتر، اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم و در حال کم‌تر کردن فشار تمرینات و تمرکز بر روی کارهای تکنیکی و هماهنگی تیم هستیم.
وی تصریح کرد: پس از تمرینات هماهنگی، چند دیدار تدارکاتی در دستور کار خود داریم و بازیکنان نیز تمرینات خود را به نحو احسنت و با انگیزه پیگیری می‌کنند که از آن‌ها نهایت تشکر را دارم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شرایط آمادگی بازیکنان این تیم گفت: نزدیک به 3 هفته است که تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته‌ایم و طبیعتاً بازیکنان دچار افت بدنی شده‌اند اما تا شروع مسابقات لیگ آمادگی کامل خود را کسب می‌کنیم.
وی درباره اردوی در نظر گرفته برای تیم فوتبال ذوب‌آهن در کشور ترکیه، بیان کرد: قبل از این اردو در یک دیدار تدارکاتی به مصاف پیکان می‌رویم و در خلال اردو نیز 2 دیدار دوستانه در دستور کار خود داریم. امیدواریم با این دیدارها هماهنگی تیم را کامل کنیم.
قلعه‌نویی ادامه داد: خوشبختانه شاکله اصلی تیم از فصل قبل حفظ شده و این دیدارهای تدارکاتی تیم ما را تا مرز هماهنگی و آمادگی بالا سوق می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که به چه میزان به تیم فوتبال ذوب‌آهن به عنوان یک تیم مدعی در لیگ هفدهم امیدوار است، اظهار داشت: انسان به امید زنده است و شرایط در اصفهان بسیار خوب است و آینده بسیار خوبی برای ذوب‌آهن پیش‌بینی می‌کنم.
وی درباره مدافع جدید اضافه شده به تیم ذوب‌آهن از کشور گرجستان، بیان کرد: با آنالیز چند دیدار او نهایتاً این بازیکن هفته گذشته قرارداد خود را با ذوب‌آهن امضاء کرد. مدافع گرجستانی از لحاظ فنی بازیکن بسیار خوبی است اما نیاز به زمان دارد.
قلعه‌نویی تصریح کرد: یک جای خالی دیگر در لیست ذوب‌آهن وجود دارد که امیدواریم با جذب یک مهاجم این جای خالی را پر کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار