افتتاح و راه اندازی کارگاه میناکاری در زندان خمینی شهر

کارگاه مینا کاری در کار گاه زندان شهرستان خمینی شهر افتتاح وآغاز به کار کرد.

افتتاح و راه اندازی کارگاه میناکاری در زندان خمینی شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،با حضور گرجی زاده مدیرکل- کار گاه مینا کاری در کارگاه زندان شهرستان خمینی شهر افتتاح وآغاز به کار کرد.

در آئین افتتاح و بهره برداری که رئیس دادگستری ،دادستان و برخی روسای مرتبط با این زندان در شهر ستان حضور داشتند کارگاه بزرگ مینا کاری استان با ظرفیت اشتغال ۲۲۰ نفر افتتاح گردید.

گرجی زاده مدیرکل زندان های استان در این آئین با قدردانی از تلاش و زحمات مسئولین زندان و شهرستان راه اندازی این گونه مشاغل را بستری مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار و پر درآمد دانست و گفت:زندانی در طول مدت حبس اگر با ساختار اشتغال زایی و کسب درآمد از محل کار و تلا ش و دسترنج خود عادت و آشنا گرددمی تواند پس از آزادی نیز زمنیه اشتغال خوبی را برای خود وخانواده رقم بزند.


وی در ادامه در حضور مسئولین قضایی و محلی شهرستان با اشاره به تبیین راهبردهای زندانبانی گفت: در مسئله نگهداری زندانیان تمام جوانب توسط مسئولین زندان اندیشیده می شود و هدف را بر این قرار می دهند که او در زمان مدت حبس تمام نهایت استفاده را برای بازگشت به آغوش جامعه و خانواده اش بردارد.

گرجی زاده کاهش جمعیت کیفری در زندان های استان را یکی از مولفه های مهم و اساسی دانست و گفت: تمام دستگاههای اجرایی و فرهنگی شهر در راستای کاهش جمعیت کیفری و کاهش آسیب مسئول هستند و ما در زمنیه زندانبانی امروز موفق شدیم با تلاش و مساعدت همه جانبه مسئولین قضایی استان و شهرستان ها آمار ورودی به زندانها را نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۸ درصدکاهش دهیم.

در ادامه نیز همچین کلنگ احداث اسایشگاه این مجموعه کار گاهی نیز به وسعت ۶۰۰ مترمربع به زمین زده شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار