رونمایی از «وحشی» در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان

فیلم کوتاه «وحشی» ساخته فردین انصاری، امروز ساعت 5 عصر در نگارستان امام خمینی در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان رونمایی می‌شود.

فیلم کوتاه «وحشی» ساخته فردین انصاری، امروز ساعت 5 عصر در نگارستان امام خمینی در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان رونمایی می‌شود.

در این برنامه که به همت انجمن سینمای جوان اصفهان برگزار می‌شود و کارگردان و عوامل فیلم «وحشی» هم در آن حضور دارند، مستند پشت‌صحنه این فیلم هم نمایش داده و میزگردی هم با حضور عوامل فیلم برگزار می‌شود.

در این برنامه، فیلم‌های کوتاه «حساسیت فصلی» ساخته سعید وکیلی و «یافته‫شده» ساخته آرمین میلادی هم نمایش داده می‌شود و عطیه سلطانی، این آثار را نقد و بررسی می‌کند.

فردین انصاری که فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی سینما است، سابقه ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی «خانه ابری» و «بیگانه» را دارد و فیلم کوتاه «شکار» را هم به همراهی ایمان صالحی ساخته است.

او جایزه ویژه رسول‫اف بهترین فیلم جشن تصویر سال ایران را برای فیلم «بیگانه»، تندیس بهترین استعداد جوان جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان ایران را برای «بیگانه» و «خانه ابری»، دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان ایران برای فیلم‌نامه‌های «وحشی» و «میم ماشینی»، تندیس بهترین فیلم و تصویربرداری جشنواره فانوس برای «خانه ابری»، تندیس بهترین فیلم، فیلم‌نامه و تصویربرداری جشنواره دانشجویی سپهر برای فیلم‌های «بیگانه» و «خانه ابری» و فیلم‌نامه «میم ماشینی» و تندیس فیلم برگزیده المپیاد هنر دانش‌آموزی برای فیلم کوتاه «پابه‌پا» را به دست آورده است.

او منتخب بخش کوتاه جشن خانه سینما و جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران، نهال، سما، جشن مستقل خورشید، موج کیش، پروین اعتصامی، وارش، جشنواره اردیبهشت و حسنات هم بوده است.

فیلم «وحشی» ماجرای پیرمردی است که وارد خانه‌ای می‌شود تا راز قتل دو کبوتر نامه‌رسان خانه را کشف کند. فردین انصاری، نویسندگی و کارگردانی این فیلم را به تهیه‌کنندگی خود او و انجمن سینمای جوانان ایران به عهده داشته، محمد شیشه‌فروش، سامان بغلانیان و شهره موسوی در آن بازی می‌کنند و صادق داوری، مدیریت فیلم‌برداری و علی کاظمی، صدابرداری آن را به عهده دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار