فدراسیون به قول خود عمل نکرد

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان گفت: طبق قول فدراسیون فوتبال که اگر باشگاهی در بخش فوتسال بانوان نیز تیمداری کند ۲ درصد از ۵ درصد مالیات را به آن‌ باشگاه می‌بخشد در فوتسال بانوان تیمداری کردیم اما فدراسیون به قول خود عمل نکرد.

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان گفت: طبق قول فدراسیون فوتبال که اگر باشگاهی در بخش فوتسال بانوان نیز تیمداری کند ۲ درصد از ۵ درصد مالیات را به آن‌ باشگاه می‌بخشد در فوتسال بانوان تیمداری کردیم اما فدراسیون به قول خود عمل نکرد.

اسماعیل پناهنده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد عدم تیمداری این باشگاه در رشته فوتسال بانوان، اظهار کرد: سال گذشته فدراسیون فوتبال قول داد ۲ درصد از ۵ درصد مالیات سهم فوتبال بزرگسالان آقایان را به باشگاه‌هایی که در رشته‌های فوتبال و فوتسال تیمداری می‌کنند ببخشد.

وی ادامه داد: بر اساس این قول، باشگاه سپاهان سال گذشته برای تیمداری در فوتسال بانوان نیز هزینه‌ کرد اما متأسفانه فدراسیون فوتبال پس از پایان مسابقات تنها یک درصد از ۲ درصدی که قول داده بود را متقبل شد.

پناهنده افزود: اگر فدراسیون فوتبال طی این چند روز پرداخت ۲ درصد مالیات فصل گذشته را قبول و هزینه‌ها را حساب کند و همچنین امسال هم همان ۲ درصد را متقبل شود احتمال اینکه امسال نیز در رشته فوتسال بانوان تیمداری کنیم وجود دارد اما در غیر این‌صورت امسال در این رشته تیمداری نخواهیم کرد.

مدیر ورزش قهرمانی آقایان و بانوان باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: محمدرضا ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال سال گذشته قول این کار را به ما داد و حتی نامه این موضوع هم هنوز موجود است اما سازمان لیگ با این موضوع موافقت نکرد. ساکت قول داده این کار انجام شود و ۲ درصد سال گذشته را طبق قولی که داده بودند قبول کنند اما تا این لحظه هنوز خبری نشده است.

وی بیان کرد: بودجه‌ای برای تیمداری در رشته فوتسال بانوان نداشتیم. در اواسط فعالیت‌مان این تیم به جمع رشته‌های باشگاه اضافه شد و قرار شد از ۲ درصدی که فدراسیون به ما می‌بخشد برای این تیم هزینه کنیم. در اصل باشگاه از جیبش هم هزینه کرده تا تیم فوتسال بانوان بتواند در مسابقات لیگ سال گذشته شرکت کند.

پناهنده تصریح کرد: چند روز گذشته نیز با نصیری مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان صحبت کردم و عدم حضورمان در مسابقات امسال را مطرح کردم. نصیری گفت این موضوع را پیگیری می‌کنم اما هنوز خبری نشده است. تا اواخر همین هفته تکلیف تیم فوتسال سپاهان برای حضور یا عدم حضورش با نام سپاهان در مسابقات لیگ مشخص می‌شود.

وی در مورد سایر رشته‌های این باشگاه در فصل جدید، گفت: امسال بسکتبال نوجوانان بانوان در لیگ برتر، تیراندازی دسته یک آقایان و لیگ برتر بدمینتون آقایان به جمع تیم‌های امسال اضافه شده است.

مدیر ورزش قهرمانی آقایان و بانوان باشگاه سپاهان اضافه کرد: سرمربی و سرپرست‌ تیم‌های باشگاه در ۲ بخش آقایان و بانوان نیز اوایل مردادماه معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار