افتتاح پنجمین خانه بازی «کفشدوزک» میزبان جدید نونهالان کاشانی شد

خانه بازی «کفشدوزک» به عنوان پنجمین خانه بازی کاشان طی مراسمی با حضور پرشور نونهالان و خردسالان افتتاح شد.


خانه بازی «کفشدوزک» به عنوان پنجمین خانه بازی کاشان طی مراسمی با حضور پرشور نونهالان و خردسالان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، خانه بازی کفشدوزک تحت نظارت سازمان طی مراسمی در میان استقبال کودکان و خانواده های کاشانی به بهره برداری رسید تا تعداد خانه های بازی مورد استفاده خانواده های شهرستان به عدد پنج خانه بازی برسد.

در این مراسم که با حضور مدیر روابط عمومی و مسئول امور بازیخانه ها و اداره شهر سالم معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد، نونهالان کاشانی با بخش های مختلف این خانه بازی نظیر استخر توپ، ، ترامپولین، شهرک ترافیک همراه با آموزش علائم راهنمایی، صخره نوردی، استخرهای شن و لگو، فوتبال دستی، کلبه های دوقلو، تاپ، سرسره و...آشنا شدند.

این خانه بازی با هزینه ای بالغ بر 450 میلیون ریال ویژه کودکان سه تا هفت سال کاشانی در حدفاصل میدان امام حسن(ع) و میدان امام رضا(ع) ایجاد شده است و هدف از راه اندازی آن آشنایی خردسالان با یکدیگر در محیطی صمیمانه، شناخت و آگاهی پیدا کردن ار فضای بیرون جامعه، مقابله با ترس ناشی از تنهایی و دوری از خانواده، گسترش خلاقیت و..است.

این خانه بازی، که تحت نظارت و با صدور مجوز رسمی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و توسط بخش خصوصی اداره می شود برنامه های مختلفی را در طول سال برای نونهالان کاشانی در نظر دارد که کلاس های تابستانی، مسابقات فرهنگی و نقاشی یک ساعت بازی رایگان در روز تولد از آن جمله به شمار می رود.

پیش از این خانه های بازی دارا و سارار، سرزمین کوچولو، کلاه قرمزی و کودک نابغه برای استفاده شهروندان در کاشان راه اندازی شده و اکنون در حال فعالیت هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار