آنچه را كه داشته ام در طبق اخلاص گذاشته ام

شهردار کاشان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه دیروز گفت: كاشان تشنه خدمت است و نياز به توسعه دارد و آنچه داشته ام در طبق اخلاص گذاشته ام تا با كمك شهروندان شاهد خدمت بهتري دركاشان باشيم.


شهردار کاشان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه دیروز گفت: كاشان تشنه خدمت است و نياز به توسعه دارد و آنچه داشته ام در طبق اخلاص گذاشته ام تا با كمك شهروندان شاهد خدمت بهتري دركاشان باشيم.

سيد محمد ناظم رضوي درسخنراني قبل از خطبه هاي اين هفته نماز جمعه کاشان در مصلي بقيه الله الاعظم اظهار کرد: معتقد هستم كاشان تشنه خدمت است و نياز به توسعه دارد، از اين رو آنچه را كه داشته ام در طبق اخلاص گذاشته ام تا با كمك شهروندان كه بيش از صد درصد با شهرداري مشاركت داشته اند با همدلي و تعامل بيشتر شاهد خدمت بهتري دركاشان باشيم.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداري کاشان با افزايش پنج برابري از 100 ميليارد تومان در سال 92 به 500 ميليارد تومان در سال 96 رسيده، گفت: طي چهار سال گذشته عليرغم ركود شهرداري هاي كشور در بحث ساخت و سازها نه تنها فعاليت هاي عمراني شهرداري کاشان كاهش نداشته است بلكه به پنج برابر افزايش يافته است.

به گفته شهردار كاشان در حال حاضر دارائي‌های شهرداري بيش از پنج برابر نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

ناظم رضوي افتتاح فرودگاه كاشان را به عنوان يكي از اتفاقات خوب شهركاشان توسط شهرداري و فرمانداری و نماينده دانست و گفت: تا كنون 40 هزار نفر از شهروندان كاشاني از پروازهاي كاشان به مشهد و بالعكس استفاده كرده اند.

وي احداث كنار گذر كاشان و رينگ شهركاشان را در كاهش ترافيك شهرستان موثر تلقی کرد و با اشاره به اينكه پروژه جاده كنار گذر كاشان و رينگ دور شهر در معرض ديد همشهريان قرار ندارد، گفت: شايد بسياري از شهروندان از احداث جاده كنار گذركاشان و رينگ شهر در شمال و جنوب و غرب کاشان كه ترافيك كاشان را كاهش خواهد داد اطلاع نداشته باشند.

شهردار كاشان گفت: تدوين سند توسعه كاشان ضابطه مند و قانونمندي كه هيچ اعمال سليقه شخصي و گروهي و دوره اي در آن تأثير گذار نخواهد بود يكي از اقدامات مهم اين دوره است.

ناظم رضوی تصریح کرد: تهيه طرح جامع پنج ساله شهري با قابليت براي دوره هاي آينده به جامانده از دوره قبل شوراي شهر، راه اندازي سراهاي محله با 16 سراي محله در مناطق مختلف شهري با هدف ارائه خدمات فرهنگي ، ايجاد زيرساخت هاي ورزشي با چهار سالن ورزشي در آستانه افتتاح و يا افتتاح شده در مناطق راوند، طاهرآباد ، شهرك 22 بهمن و همچنين در لتحر و پشت مشهد، بهره برداري از 6 زمين چمن مصنوعي ورزشي، تلاش براي ارتقاي شهرداري كاشان از رتبه 10 به رتبه 11 ، افتتاح و كلنگ زني پروژه هاي بزرگ و كوچك در تمامي مناطق شهري كاشان و آزاد سازي های موثر در رفع گره های ترافیکی بخشي از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت شهری جدید محسوب می شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ديپلماسي و بين المللي توسط شهرداري كاشان، گفت: معرفي شهر كاشان و عضويت شهرداري كاشان در 9 مجمع و سازمان بين المللي سبب شده است که جايگاه كاشان در عرصه هاي بين المللي ارتقاء یابد و شهرداري كاشان امروز در محافل بين المللي و داخلي به عنوان يك شهرداري سرآمد براي معرفي فرهنگ غني اسلامي مطرح است.

شهردار كاشان با تاکید بر ارتقاي شهرداري از رتبه 10 به 11 بعنوان يكي از اتفاقات بزرگ در حوزه اداري و تشكيلاتي شهركاشان در آينده نزديك خبرداد و گفت: ارتقاي رتبه شهرداري كاشان سبب خواهد شد رتبه شهرداري كاشان با رتبه شهرداري هاي مراكز استان ها هم تراز و بعنوان يكي از مؤلفه هاي مهم در تأسيس استان كاشان باشد.

ناظم رضوی ايجاد میدان های ميوه تره بار را براي كمك به عرصه محصولات بهتر و اجراي پروژه طرح كاشان كارت را بعنوان پروژه برتر شهر هوشمند نوآور 2017 معرفی کرد و گفت: این پروژه ها به عنوان يك رخداد مهم در حوزه تسهيلات شهري و قابل انتقال به شهرهاي ديگر انجام شده است.

وي تأسيس كارخانه بازيافت و توليد كود كمپوست، تفكيك زباله و مكانيزه شدن پسماندهاي شهري، پارك هاي حاشيه اي، پاركينك طبقاتي، ايجاد زيرساختهاي ورزش همگاني را بخش ديگري از فعاليتهاي شهرداري كاشان طي چهار سال گذشته برشمرد.

شهردار کاشان افزود: از سال 92 تا 96 بالغ بر 726 كيلومتر لاين مسير احداث شده است كه اين ميزان احداث برابر با 20 سال خدمت شهرداري كاشان در حوزه معابر شهري است كه نشان از افزايش 11 برابري معابر كاشان دارد.

ناظم رضوی آسفالت خيابان ها و معابر شهركاشان را به عنوان يكي از مطالبات مردمي دانست و گفت: عمليات آسفالت در چهار ساله گذشته سه و نيم برابر بوده است.

وي اظهار داشت: الحاق و ورود شهرک فتح المبین به محدوده شهری، رفع معضل و مشکل 1700 خانواده شهدا و اجرای فاز دوم مصلی بقیة الاعظم کاشان از دیگر اقدامات شهرداری این دوره محسوب می شود.

شهردار کاشان تاکید کرد: شهرداری در این دوره افزايش 10 درصدي ترميم پياده رو كف پوش معابر جديد، افزايش 22 برابري جدول گذاري و شكل گيري منطقي بافت خيابان ها و احداث سالن هاي سرپوشيده و تكميل اماكن سوله هاي ورزشي و احداث چهار فرهنگسراي جديد را محقق کرده است.


ناظم رضوی افزود : از سال 88تا92 سرانه هرشهروند در فضای سبز 2.5متر مربع بوده که از سال 92تا96 این سرانه به 5.5متر مربع برای هر شهروند رسیده است.

وی با تقدیر وتشکر از شورای اسلامی شهر در دوره چهارم و تبریک به منتخبین شورای اسلامی شهر در دوره پنجم گفت: حمایت شورای چهارم بود که زمینه ساز تسریع و تحرک در جهت عملیاتی نمودن پروژه های شهری شد.

سخنرانی شهردار کاشان در نماز جمعه این هفته با حضور پر شور مردم و شرکت خانواده بزرگ شهرداری کاشان،مدیران و مسئولان شهرداری، آتشنشانان، معبربانان و ستاد پاکیزگی معاونت خدمات شهری برگزار شد.

گفتنی است دیدار مردمی بین شهروندان و شهردار کاشان پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ شهر برگزار شد که در این دیدار مردم به صورت رودر رو به بیان مشکلات و درخواست های خود با شهردار، مدیران مناطق، معاونین و مسئولان شهرداری پرداختند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار