جعفری: هواداران سپاهان به دنبال موفقیت تیم محبوبشان هستند

یکی از بازیکنانی که در این فصل به سپاهان پیوسته حسن جعفری مدافع فصل گذشته پدیده مشهد است که ترجیح داد برای بازی دوباره به اصفهان بیاید و پیراهن سپاهان را بر تن کند...

همشری اصفهان : یکی از بازیکنانی که در این فصل به سپاهان پیوسته حسن جعفری مدافع فصل گذشته پدیده مشهد است که ترجیح داد برای بازی دوباره به اصفهان بیاید و پیراهن سپاهان را بر تن کند. جعفری در شرایطی به طلایی‌پوشان پیوست که سپاهان چند بازیکن اصلی خودش را در پست دفاع راست از دست داده و حضور جعفری می‌تواند شرایط را به سود این تیم رقم بزند. جعفری در حاشیه دیدار دوستانه تیمش در مقابل پیکان در گفت و گو با همشهری در مورد آینده خودش در سپاهان و شانس قهرمانی این تیم صحبت کرد.
  • شما به عنوان بازیکن جدید برای سپاهان بازی می‌کنید، آیا از شرایط خود راضی هستید؟
من قبلا هم سابقه بازی برای این تیم را دارم و خوشحالم که دوباره توانستم پیراهن سپاهان را بر تن کنم. سپاهان با هواداران زیادی که دارد می‌تواند جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را به نمایش بگذارد. من که به تازگی به این تیم پیوستم برای اولین بار در بازی مقابل پیکان با پیراهن این تیم در استادیوم نقش جهان بازی کردم و از این بابت بسیار خوشحالم. به نظر من با حضور هواداران فضای فوق‌العاده‌ای به وجود می‌آید و آنها به دنبال موفقیت تیم محبوب خودشان هستند.
  • مباحث ملی چقدر در انتخاب سپاهان به عنوان تیم آینده‌ شما نقش داشت؟
رسیدن به پیراهن تیم ملی به این راحتی‌ها نیست و در پست من هم بازیکنان بسیار خوبی در لیست آقای کی‌روش حضور دارند ولی ناامید هم نیستم و برای رسیدن به جایگاه مناسب تلاش می‌کنم. به هرحال سپاهان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران است و حضور در آن برای هر بازیکنی باعث افتخار است. من هم نیاز داشتم خودم را به تیم‌های بزرگ‌تری برسانم، البته لیگ قبل که برای تیم پدیده بازی می‌کردم شرایط به گونه‌ای پیش نرفت که مورد قبول من باشد، اما بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتم و پس از آن توانستم با نظر مساعد کرانچار به اصفهان بیایم.
  • کار کردن با زلاتکو کرانچار چطور است؟
این مربی قبل از این خودش را به فوتبال ایران ثابت کرده است و احتیاجی به معرفی ندارد. ما تا الان بیشتر کارهای بدنسازی انجام داده‌ایم و وارد فاز تاکتیکی نشده‌ایم تا به صورت کامل بتوانم از کرانچار شناخت پیدا کنم. ولی مطمئنا سابقه کرانچار نشان می‌دهد که او مربی بزرگی است و امیدوارم چیزهای زیادی از این مربی یاد بگیرم.
  • فکر می‌کنید این سپاهان چقدر شانس قهرمانی در لیگ را دارد؟
همه تیم‌ها در بحث یارگیری خودشان را تقویت کرده‌اند و نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت، ولی به هر حال سپاهان افتخارات بسیار زیادی داشته است. این تیم که همیشه یکی از مدعیان به دست آوردن قهرمانی است و یکی از پرافتخارترین‌ها محسوب می‌شود، با نوع یارگیری و تدارکات هم نشان داده که در لیگ هفدهم نیز به دنبال به دست آوردن رده‌های بالای جدول است. ما اهدافی داریم که طبق برنامه‌ریزی‌ها پله پله باید خود را به آنها نزدیک کنیم. امیدوارم همه هواداران نیز از ما حمایت کنند تا با کمک آنها بتوانیم خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب قهرمانی معرفی کنیم. بعد از 2 سال ناکامی حق هوادار سپاهان است که موفقیت تیمش را ببیند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار