ارتباط اصلاح‌طلبان با رهبری باید قوی‌تر باشد

معصومه ابتکار گفت: الان خیلی روشن است که تمام جریانات منتسب به اصولگرایی معتدل و جریانات منتسب به اصلاح طلبان با یکپارچگی و انسجام در کنار آقای دکتر روحانی قرار دارند.

ارتباط اصلاح‌طلبان با رهبری باید قوی‌تر باشد

معصومه ابتکار گفت: الان خیلی روشن است که تمام جریانات منتسب به اصولگرایی معتدل و جریانات منتسب به اصلاح طلبان با یکپارچگی و انسجام در کنار آقای دکتر روحانی قرار دارند. بسیار امیدواریم که انشاءالله انتخابات پرشور با حضور و مشارکت گسترده مردم و انتخابات سالم و آزادی برگزار شود و سرنوشت کشور به دست مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرآنلاین، معاون رئیس جمهور یادآور شد: ما یک دوره ای از بی خردی را در فضای سیاسی کشور داشتیم که روی تصمیم گیری های مدیریت اجرایی تأثیر گذاشت، باید سعی کنیم آن فضای بی خردی دیگر تکرار نشود. آن فضا به اقتصاد، سیاست، اخلاق و محیط زیست کشور ضربه زد و دیگر نباید تکرار شود. معتقدم باید عرصه سیاست ایران خردمندانه باشد چون حضور خانم ها در این فضای خردمندانه موثرتر و قوی تر خواهد بود. وی همچنین گفت: قطعا همه جریانات سیاسی معتقد به نظام باید ارتباط شان را با رهبری انقلاب تقویت کنند و بتوانند در تدوین سیاست ها و برنامه های شان از مقام مشورتی و جایگاه ایشان استفاده صحیح ببرند، ضمن آنکه متقابلا در جریان تحولات و وقایع و مسائل مختلف قرار بگیرند. ابتکار اظهار کرد: معتقدم ارتباط اصلاح طلبان با رهبر انقلاب باید قوی تر از گذشته و با ایجاد یک فضای صمیمی باشد، فضایی که فعالان اصلاح طلب با اطمینان بخشی که برای ماهیت اهداف و نیّات فعالیت هایشان می دهند بتوانند انشاءالله در کنار دیگر جریانات سیاسی کشور فعالیت خوبی برای آینده ایران داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار