دیدار حضوری فرماندار شهرستان بویین میاندشت با خانواده معظم شهداء

ه گزارش اصفهان امروز،طحانیان زاده فرماندار شهرستان به اتفاق امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، مسئول بنیاد شهید و ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان با حضور در منزل جمعی از خانواده های معظم شهدای شهربویین میاندشت وروستاهای آرتیجان و میرآباد با خانواده این شهیدان سرافراز و والامقام دیدار و گفتگو کرد .


به گزارش اصفهان امروز،طحانیان زاده فرماندار شهرستان به اتفاق امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، مسئول بنیاد شهید و ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان با حضور در منزل جمعی از خانواده های معظم شهدای شهربویین میاندشت وروستاهای آرتیجان و میرآباد با خانواده این شهیدان سرافراز و والامقام دیدار و گفتگو کرد .

مقام عالی دولت در شهرستان در این دیدار با تجلیل از صبر ، ایثار و فداکاریهای خانواده معظم شهیدان گفت : خانواده شهداء در زمانی که کشور نیاز به حمایت و پشتیبانی داشت فرزندان و نور چشمان خودشان را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و مردم ایران اسلامی باید قدردان ایثار و فداکاری شهداء و خانواده های معزز آنان باشند و مردم ایران اسلامی به خوبی میدانند که اگر این ایثار و فداکاریها در زمان ۸ سال دفاع مقدس نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد .

در این دیدار صمیمی هریک از پدران و مادران شهیدان والامقام قربانعلی و قنبر غلامی ، مجتبی بهرامی ، محمود جنگروی و یدا... بت شکن به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادتهای فرزندان شهید خود پرداختند
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار