ربیعی:مصدومیت آقایی تنها یک التهاب بود

پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: سعید آقایی یا انجام ام.آر.آی خیال‌مان را بابت آسیب‌دیدگی رباط صلیبی برطرف کرد و مشکل او فقط یک التهاب بود.

پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: سعید آقایی یا انجام ام.آر.آی خیال‌مان را بابت آسیب‌دیدگی رباط صلیبی برطرف کرد و مشکل او فقط یک التهاب بود.

علی ربیعی در گفتگو با خبرنگار در مورد مصدومیت سعید آقایی در بازی تدارکاتی روز جمعه سپاهان مقابل تراکتورسازی، اظهار کرد: سعید آقایی، مدافع چپ جدید سپاهان که در بازی تدارکاتی مقابل تراکتورسازی از ناحیه زانوی پای چپ آسیب دید در حال حاضر در وضعیت خوبی به‌سر می‌برد.

وی ادامه داد: نگرانی که بابت آسیب‌دیدگی رباط صلیبی و غیره داشتیم با انجام آزمایش ام. آر. آی برطرف شد.

ربیعی افزود: به دلیل ضربه‌ای که به زانوی آقایی وارد شد التهابی در این ناحیه ایجاد شده است که با انجام فیزیوتراپی و آب درمانی این مشکل نیز برطرف می‌شود و این بازیکن تا هفته آینده که مسابقات لیگ آغاز می‌شود، به بازی خواهد رسید.

پزشک تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت جسمانی دیگر بازیکنان سپاهان بیان کرد: خوشبختانه همه بازیکنان از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بازیکنان دوره بدنسازی خوبی را پشت‌سر گذاشته‌اند و در حال حاضر همه آن‌ها از لحاظ بدنی آمادگی خوبی دارند و آسیب‌دیدگی بدنی وجود ندارد.

ربیعی در مورد شرایط مسعود حسن‌زاده و ادامه روند درمان او، اظهار کرد: مدت زمان بهبود آسیب پارگی رباط صلیبی بین ۶ تا ۹ ماه است و بستگی به این دارد که جراحی در چه شرایطی انجام گرفته باشد، روند پیشروی تمرینات بدنسازی ورزشکار به چه نحوی صورت گیرد و توانایی بدن فرد آسیب‌دیده چگونه باشد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدواریم حسن‌زاده با ادامه روند درمان و انجام فیزیوتراپی در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ بتواند در بازی‌ها حضور داشته و تیم سپاهان را همراهی کند. البته این موضوع کمی به خودش هم بستگی دارد که تلاش خوبی داشته باشد و همکاران فیزیوتراپ و بدنساز نیز همکاری لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: من چندین سال با باشگاه سپاهان همکاری داشتم اما مدتی از این باشگاه دور بودم و مجدداً امسال به سپاهان برگشتم و بازیکنان را نسبت به گذشته در شرایط بهتر و مناسب‌تری می‌بینم از این نظر که به تغذیه و استراحت خود بیشتر توجه دارند و در کل شرایط نسبت به قبل خیلی بهتر است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار