دو مرکز درمشاوره شهرستان خمینی شهر افتتاح شد

دومرکز مشاوره و روانشناختی گلشن ومرکز مشاوره میثاق با حضور فرماندار، نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی معاون امورپیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان ، خیران و دیگر مسوولان شهرستان خمینی شهر افتتاح شد

دو مرکز درمشاوره شهرستان خمینی شهر افتتاح شد

دومرکز مشاوره در شهرستان خمینی شهر و ۱۶۲مرکز مشاوره در استان اصفهان افتتاح و به بهره بردای رسید .

دومرکز مشاوره و روانشناختی گلشن ومرکز مشاوره میثاق با حضور فرماندار، نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی معاون امورپیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان ، خیران و دیگر مسوولان شهرستان خمینی شهر افتتاح شد .

فرماندار شهرستان خمینی شهر دراین مراسم گفت: در جامعه با مسائل و مشکلات روحی و روانی و ازاین قبیل مواجه هستیم که نیاز به مراکر مشاوره بسیار است .

وی افزود: خانواده ها درگیر مشکلات، بحران های روحی روانی و اجتماعی هستند و نیاز است با مراجعه به مشاورین متخصص از این بحران ها عبور کنند، در کشورهای غربی و اروپایی برای شروع هرکاری مسائل روانشناسی و بازخوردهای آن را مورد بررسی قرار می دهند .

احمد رضوانی تصریح کرد: خیران فعالی در این شهرستان تلاش می کنند و در ابعاد مختلف جامعه به صورت تخصصی در بخش های مدرسه سازی، سلامت، ورزش و… در ساخت مراکز و کمک به نیازمندان فعالیت دارند .

در ادامه معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: هفتمین مرکز مشاوره در شهرستان خمینی شهر و ۱۶۲مرکز مشاوره در استان اصفهان افتتاح و به بهره بردای رسید .

مجتبی ناجی افزود: موضوع خانواده بسیار مهم بوده و دغدغه مسوولان نظام است که باید آموزش های ازدواج، تقویت خانواده، فرزند پروری و… برای مردم برگزار تا مشکلات و معضلات اجتماعی کاهش و مردم به این قبیل مباحث آشنایی مقدماتی داشته باشند .

سپس رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: براساس نرم سازمان بهزیستی کشور به ازای هر ۵۰هزار نفر باید یک مرکز مشاوره ایجاد شود .

وی خاطرنشان کرد: زمانی بود که از مراکز مشاوره استقبال نمی شد و از مراجعه به مراکز و مشاوره گرفتن خودداری می شد اما در حال حاضر مردم، این مراکز و مشاوره گرفتن در خصوص هر مسئله ای را یک نیاز می دانند .

ترابی گفت: تا کنون تلاش شده زیرساخت های کارهایی که بر عهده بهزیستی است و فراهم شود تا بهزیستی شهرستان بتواند به مردم خمینی شهر خدماتی را ارائه کند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار