برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خمینی شهر

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور جمعی از مسولان در فرمانداری شهرستان خمینی شهر برگزار شد،

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خمینی شهر

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور جمعی از مسولان در فرمانداری شهرستان خمینی شهر برگزار شد، رییس اداره ورزش و جوانان از برگزاری جلسه ای با خیرین ورزش یار به منظور فراهم کردن بستری برای فعالیت های ورزشی محصلانی که پدرانشان در دام مواد مخدر گرفتار شده اند، خبر داد. مرادیان افزود: از همه دست اندرکارانی که در ارتباط با این موضوع هستند خواهشمندم افراد واجد شرایط را به ما معرفی کنند که با کمک خیّران آنها را به دنیای ورزش سوق بدهیم تا از آسیب ها در امان بمانند.
فرماندار رضوانی ضمن قدردانی از کسانی که برای اجرای این برنامه خداپسندانه پیش قدم می شوند از مرادیان خواست که با توجه به اینکه اداره غالب باشگاه های ورزشی به بخش خصوصی واگذار شده است، در انتخاب این افراد دقت لازم را به عمل بیاورند تا افرادی که برای ورزش به این مکان ها مراجعه می کنند دچار آسیب نشوند.
در ادامه رییس دادگستری شهرستان با گریزی به وضعیت خمینی شهر از نقطه نظر مواد مخدر گفت: باید به خمینی شهر ویژه نگاه شود.
دادستان شهرستان نیز در ادامه از مراجعات فراوان مردم برای بستری کردن نزدیکان معتادشان در کمپ ها خبر داد و برای بازدید از کمپ ها اعلام آمادگی کرد. کریمی افزود: کمپ های موفق باید مورد قدردانی قرار بگیرند.
روح اللهی مسوول کمپ های خمینی شهر گفت: معتادان کارتون خوابی که طی طرح آرامش بهاری از اواخر اسفند به کمپ ها منتقل می شوند مخارجی دارند که ما از عهده اش برنمی آییم، باید حداقل برای تغذیه شان فکری بشود.
در ادامه سیدامیر صهری به عنوان نماینده دانشگاه آزاد از برگزاری همایش بزرگی با موضوع مواد مخدر با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دکتر صرامی مشاوردبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور یکی از سخنرانان این همایش خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار