کشاورز: گیتی پسند حتی در بدترین وضعیت نیز مدعی بوده

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند در آستانه اعزام به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم‌های اصفهانی همیشه از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار بودند و در سالهای اخیر گیتی پسند حتی در بدترین وضعیت نیز مدعی بوده؛ این مساله موجب شده انتظارات از این تیم بالا باشد.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند در آستانه اعزام به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم‌های اصفهانی همیشه از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار بودند و در سالهای اخیر گیتی پسند حتی در بدترین وضعیت نیز مدعی بوده؛ این مساله موجب شده انتظارات از این تیم بالا باشد.
محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. ما هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ ذهنی آمادگی لازم را برای جام باشگاه‌های آسیا داریم و امیدوارم بتوانیم از فوتسال ایران در آسیا دفاع کنیم.
وی افزود: سالهای گذشته اصفهان نمایندگان خوبی در جام باشگاه‌های آسیا داشت، فولادماهان و گیتی پسند که عناوین قهرمانی همراه با نمایش بازی‌های خوب و باکیفیتی که داشتند موجب شده انتظارات از فوتسال ایران و تیم گیتی پسند بالا باشد. ما هم تلاش خود را انجام می‌دهیم کهان شاالله بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را در جام باشگاه‌های آسیا به دست آوریم و این را هم می دانیم که کارمان بسیار سخت است اما مجموعه تیم تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا نتیجه شایسته‌ای بگیریم و با سر بلندی به کشور برگردیم.
وی در خصوص شرایط تیم گفت: خیلی خوب بود که ما توانستیم زودتر تمرینات خود را شروع کنیم. بهترین کمکی که این مساله به ما کرد این بود که ما دوران بدنسازی را کامل پشت سر گذاشتیم در لیگ ایران به دلیل مشکلاتی که وجود دارد تیم‌های کمی هستند که می‌توانند تمرینات خود را به موقع شروع کرده و بدنسازی کاملی داشته باشند. اما خوشبختانه این اتفاق برای گیتی پسند افتاد به موقع تمرینات خود را شروع کرد و با نظر سرمربی بازیکنانی که مدنظر بودند به تیم اضافه شدند.کشاورز ادامه داد: فکر می‌کنم دوران بدنسازی خوبی پشت سر گذاشتیم و بعد در طول لیگ و همچنین جام باشگاه‌های آسیا این زود شروع کردن و دوران کاملی که در بدنسازی و تمرینات تخصصی داشتیم خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

وی در مورد میزان هماهنگی تیمی بازیکنان تازه وارد گیتی پسند خاطر نشان کرد: به اعتقاد من با توجه به حرفه‌ای و با تجربه بودن بازیکنان به خوبی وتوانستند با دیگر اعضا تیم سریع به مرز آمادگی و هماهنگی لازم برسند. متاسفانه بازی‌های دوستانه و تدارکاتی نتوانستیم انجام بدهیم اما خوشبختانه چند بازی اول لیگ برتر در فصل جدید برای ما حکم بازی تدارکاتی را داشت و خیلی توانست به هماهنگی تیمی ما کمک کند و الان هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ هماهنگی شرایط مطلوبی داریم.
کاپیتان ملی پوش گیتی پسند مقصر بی نظمی در هفته اول لیگ را تیم‌ها دانست و اظهار کرد: به نظر من به غیر از هفته اول که برخی از مسابقات به دلیل عدم آمادگی تیم‌ها برگزار نشد و تأخیر داشت، هفته به هفته لیگ جا افتاد والان هم شرایط خوبی دارد و همه چیز روی روال است. تماشاگران هم استقبال بسیار خوبی دارند در بازی مقابل ساری و ارژن در شیراز استقبال بسیار خوبی شد و تماشاگران زیادی به سالن آمده بودند و امیدوارم لیگ خوبی در سال جدید داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار