مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان: اگر اسپانسر ها مشارکت کنند تیم داری شهرداری ادامه خواهد داشت

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان گفت: اگر اسپانسر ها برای حمایت مالی از تیم های سه گانه مشارکت کنند تیم داری شهرداری کاشان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان گفت: اگر اسپانسر ها برای حمایت مالی از تیم های سه گانه مشارکت کنند تیم داری شهرداری کاشان ادامه خواهد داشت.

با توجه به رویکرد جدید شورای شهر کاشان به ورزش قهرمانی با احمد شاه گفتگوی اختصاصی صورت گرفت که مشروح گفتگو را در ادامه می خوانیم:

* در جلسه هفته گذشته شورای شهر چه گذشت؟

قبل از آن جلسه باشگاه شهرداری کاشان نامه ای را برای ادامه فعالیت باشگاه به شورای اسلامی شهر ارسال کرد که در صحن علنی شورای شهر به آن پرداخته شد، فایل پاورپوینت دفاعیات و نظرات باشگاه شهرداری در دو بخش به شورا ارائه شد، بخش اول هزینه ها و درآمدهای باشگاه و بخش دوم باشگاه داری در فصل جدید.

یکی از مواردی که شورای شهر با ادامه فعالیت باشگاه شهرداری مخالفت کرد این بود که شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی باید دنبال ورزش همگانی باشد! در حالی که در لیگ دسته دو فوتبال 13 تیم از شهرداری های شهرهای متعدد حضور داشتند و حضور تیم شهرداری کاشان بدعت یا خارج از عرف نبوده است کما اینکه در برخی از شهرهای دیگر کشور شوراهای شهر از حمایت شهرداری به عنوان ِ حامی مالی و فرهنگی تیم های مختلف قدردانی کرده اند.

*با توجه به عدم تیم داری باشگاه شهرداری کاشان تکلیف تیم های سه گانه چه می شود؟

برای تیم هند بال و حتی دو تیم دیگر در صورت عدم فعالیت و جذب حامی مالی خریداران زیادی وجود دارد، برای خرید پروانه فوتبال شهرداری کاشان تماس های مکرری صورت گرفته است که پیشنهادهای مختلف در هیئت مدیره مطرح شده و امیدواریم از طریق جذب اسپانسر فعالیت در ورزش قهرمانی توسط باشگاه ادامه پیداکند.

با دادن پروانه تیم فوتبال به اسپانسرها به نام شهرداری کاشان در لیگ دو مسابقات فوتبال شرکت خواهیم کرد به این صورت حمایت مالی و هدایت تیم از سوی اسپانسر باشد و ارائه خدمات مانند ورزشگاه، ایاب ذهاب و امکانات ورزشی از طرف باشگاه شهرداری کاشان.

خوشبختانه در بسکتبال در سطح پایه فعالیت های خوبی شده است و قبل از ورود باشگاه شهرداری بزرگان این ورزش این تیم را حمایت می کردند و الان کسانی هستند که با کمک آن ها بتوانیم بسکتبال کاشان را حفظ کنیم اما حفظ تیم بسکتبال شهرداری کاشان بدون مشارکت اسپانسرها نیز میسر نمی شود.

*چه راه حلی برای مشارکت اسپانسرها پیشنهاد می کنید؟

شهر کاشان با بیش از400 قطب صنعتی یکی از شهرهای صنعتی کشور محسوب شده با ورود این عزیزان به صحنه ورزش ومثلا حداقل پرداخت 10 ملیون تومان از طرف هر کدام بودجه یک ساله تیم تامین می شود، این در این حالی است که رقابت این حامیان برای گرفتن پخش مستقیم تلویزیونی بیشترشده و نتیجه مطلوب تری را شاهد خواهیم بود.

*یکی دیگر از مواردی که شورای اسلامی شهر را نسبت به ادامه فعالیت باشگاه شهرداری متقاعد نکرد این بود که چرا فقط شهرداری باید در ورزش سهیم باشد! در این بین نقش دیگر ارگان ها چیست؟

این در حقیقت بزرگترین مشکل باشگاه شهرداری کاشان بود که دیگر نهاد ها هیچ گونه ورودی در امر ورزش نکردند و باشگاه شهرداری کاشان را تنها گذاشتند.

عدم حضور تماشاگران، اتحاد و حاشیه سازی بازیکنان غیر بومی و دست زدن به تحصن در حالی که غالبا 70درصد مبلغ قرار داد ها به بازیکنان پرداخت شده بود، عدم حضور حامیان مالی علی رغم وجود بستر مناسب برای انجام تبلیغات از دیگر عواملی بود که شورای شهر رای بر توقف فعالیت باشگاه شهرداری دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار