واکنش تندمجری سابق «هفت» به تجلیل از تتلو

در جشن یک سالگی «فارس پلاس» (از زیرمجموعه‌های خبرگزاری فارس) از امیر حسین مقصودلو (تتلو) تقدیر شد و در حضور حمید رسایی، عزت الله ضرغامی و مدیرعامل خبرگزاری فارس تقدیرنامه‌‌ای به او اهدا شد.

وب سایت آی‌سینما: در جشن یک سالگی «فارس پلاس» (از زیرمجموعه‌های خبرگزاری فارس) از امیر حسین مقصودلو (تتلو) تقدیر شد و در حضور حمید رسایی، عزت الله ضرغامی و مدیرعامل خبرگزاری فارس تقدیرنامه‌‌ای به او اهدا شد. محمود گبرلو مجری اسبق برنامه «هفت» و دبیر پیشین بخش فرهنگی خبرگزاری فارس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام به تندی از این خبرگزاری و جریان اصولگرایی انتقاد کرده است.



در مراسم جشن یک سالگی «فارس پلاس» از امیر تتلو، بهنوش بختیاری و حسام نواب صفوی تقدیر به عمل آمد.

با انتشار گسترده عکس‌های این مراسم و اهدای تقدیر نامه به خواننده زیر زمینی، محمود گبرلو در صفحه اینستاگرام خود واکنش تندی نشان داد و نوشت: «وقتی عکس رو می بینم عرق شرم می ریزم و نمیتونم باور کنم جریان اصولگرایی که مدافع ارزشهای انقلاب بود برای رسیدن به هدفش از افرادی استفاده می کند که در کنارشان قرار گرفتن شرم آور است.»

گبرلو در ادامه نوشت: «این دوستان چه پاسخی به دهها خواننده نجیب، دلسوز و انقلابی این کشور و حتی خانواده های متدین دارند که بنابرنظر آنان اینگونه افراد ضددین وضد انقلاب محسوب می شدند.»

گبرلو که خود از چهره‌های رسانه‌ای نزدیک به اصولگرایان است، در پایان می‌نویسد :« طبیعتا این افراد حتی اگر رای و نظرشان تغییر کرده باشد نباید در مجامع مختلف الگو باشند .آیا خود خبرگزاری فارس می پذیرد تیپ و قیافه کارکنانش اینگونه باشد؟ این حرکت ها که قبلا هم تکرار شده حرکت به سوی قهقرایی است نه پیروزی و سربلندی .»
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار