ايام فجر با آذين بندي شهر مباركه گرامي داشته شد

با اعتباري بالغ بر ۶۰۰ ميليون ريال انجام شد.

ايام فجر با آذين بندي شهر مباركه گرامي داشته شد

به گزارش اصفهان امروز، به مناسبت آغاز سي و هشتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران و دهه مباركه فجر شهرداري مباركه همانند سال هاي گذشته، اقدام به اجراي عمليات نورپردازي و آذين بندي سطح شهر كرد.
معاونت خدمات شهري شهرداري مباركه با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري كه فرموده اند در ايام فجر بر سر در هر خانه‌اي پرچم بزنيد و پرچم جمهوري اسلامي را در سراسر سطح شهرها و روستاها به اهتزاز دربياوريد، گفت: شهرداري مباركه از ابتداي بهمن ماه با بهره گيري از تجربه هاي گذشته براي بهتر برگزار كردن جشن ها و آذين بستن شهر به استقبال برگزاري جشن دهه فجر انقلاب اسلامي رفت.
حسين سبحاني نسب گفت: در همين راستا و براي گرامي داشت اين روزهاي عظيم و خاطره انگيز عمليات نورپردازي و نصب پرچم هاي رنگارنگ به خصوص پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران در بلوارها، خيابان ها و ميادين اصلي شهر مباركه انجام شد.
وي ادامه داد: براي اينكه آذين‌بندي‌ها و فضاسازي محيطي دهه فجر داراي تنوع و جذابيت براي شهروندان باشد سعي كرديم در فضاسازي‌ها، اشكال هندسي را نيز تغيير دهيم و تزئينات متفاوتي به خصوص در بخش نورپردازي انجام دهيم.
سبحاني نسب با تاكيد بر اين مطلب كه مجموعه شهرداري در دهه فجر تمام تلاش خود را به كار گرفت تا همچون سال‌هاي گذشته نورپردازي ويژه‌اي‌ در سطح شهر انجام دهد، گفت: با اعتباري بالغ بر ۶۰۰ ميليون ريال با فراهم كردن سيستم نورپردازي جديد براي شهر مباركه به ابزار كنترل اتوماتيك مصرف برق، مديريت از راه دور و رنگ بندي مجزا مجهز است ضمن كاهش هزينه ها و بهربرداري حداكثري از اين ظرفيت موفق شديم حال و هواي شهر را در اين ايام شاد، نوراني و زيبا كنيم.
وي با تاكيد بر اين مطلب كه زيبا سازي و نظافت شهر، چراغاني ميدان ها و معابر اصلي و همچنين همكاري صميمانه با ساير دستگاه هاي اجرايي شهرستان از مهمترين اقدامات معاونت خدمات شهري شهرداري مباركه در خصوص گراميداشت ايام دهه مباركه فجر در اين شهرستان بود، ياد آور شد: با نظارت و راهنمايي هاي شهردار محترم، همكاري صميمانه مديران واحدهاي مختلف شهرداري و تلاش كاركنان، فضا سازي نسبتا خوبي در سطح شهر و با تداركات لازم و تلاش شبانه روزي انجام شد.
معاون خدمات شهري شهرداري مباركه بسيج امكانات شهرداري براي برگزاري جشن هاي دهه فجر و بزرگداشت پيروزي انقلاب اسلامي را در ايام فجر خوب و مناسب دانست و گفت: اميد است با فضاسازي و فعاليت هاي فرهنگي پيام محوري كه صورت مي گيرد، شاهد ايجاد نشاط اجتماعي در جامعه باشيم وبي ترديد نقطه اوج جشن هاي انقلاب حضور باشكوه مردم در راهپيمايي دشمن شكن ۲۲ بهمن بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار