سینمای هنر و تجربه به پردیس سینمایی چهارباغ می‌رود

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: در ماه‌های آینده برخی فیلم‌های هنر و تجربه در پردیس سینمایی چهارباغ نیز اکران می‌شود.

مدیر امور سی نمایی حوزه هنری اصفهان گفت: در ماه‌های آینده برخی فیلم‌های هنر و تجربه در پردیس سینمایی چهارباغ نیز اکران می‌شود.

سید مصطفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای حمایت از سینمای هنر و تجربه در ماه‌های آینده برخی فیلم‌ها علاوه بر سالن سوره حوزه هنری در یکی از سالن‌های پردیس سینمایی چهارباغ نیز اکران می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بازسازی سینما ساحل در ماه‌های آینده آغاز می‌شود پس از اتمام بازسازی و احتمالا تا پایان سال ۹۶، یکی از سالن‌های پردیس ساحل به فیلم‌های هنر و تجربه اختصاص خواهد یافت.

اکران ساعت ۵ عصر در سینماهای اصفهان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان در ارتباط با فیلم‌های اکران شده در سینماهای استان اصفهان ابراز داشت: فیلم‌های زیرسقف دودی در سینما ساحل اصفهان و رگ خواب و نهنگ عنبر به ترتیب در سالن اصلی و شماره دو سینما سپاهان اکران شده است.

وی ادامه داد: امروز در پردیس سینمایی چهارباغ نیز فیلم‌های نهنگ عنبر ۲، کارگر ساده نیازمندیم، رگ خواب، مالیخولیا، برادرم خسرو، ویلایی ها و زیر سقف دودی اکران می‌شود.

حسینی در ارتباط با فیلم‌های سینماهای استان نیز ابراز داشت: نهنگ عنبر، رگ خواب و زیر سقف دودی در سینما فرهنگ فولادشهر اکران و زیر سقف دودی نیز هم‌اکنون بر پرده سینما بهار گز است.

وی با بیان اینکه نهنگ عنبر در سینما فلسطین اصفهان نیز اکران شده است، اضافه کرد: این فیلم به همراه رگ خواب، نقطه کور و زیر سقف دودی در مجتمع سینمایی بهمن کاشان نیز به روی پرده سینما رفته است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان تاکید کرد: فیلم ساعت ۵ عصر به کارگردانی مهران مدیری نیز در سینماهای حوزه هنری اصفهان اکران خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار