ترامپ از نظر روانی سالم نیست

یک تحلیلگر برجسته آمریکایی اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور فردی بی ثبات است و رفتاری دیوانه وار دارد.

ترامپ از نظر روانی سالم نیست

یک تحلیلگر برجسته آمریکایی اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور فردی بی ثبات است و رفتاری دیوانه وار دارد.

به گزارش مهر، «اندرو سولیوان» تحلیلگر برجسته آمریکایی معتقد است دونالد ترامپ فردی بی ثبات و از پذیرش واقعیت ناتوان است و وجود چنین شخصیتی در دنیا بسیار خطرناک است.

سولیوان که با نشریه Reliable Sources گفتگو می کرد، اظهار داشت: ترامپ رفتاری دیوانه وار از خود نشان می دهد و اگر روزنامه نگاران نسبت به این واقعیت بی توجه باشند، به مردم آسیب زده اند.

این تحلیلگر مشهور اخیرا وبلاگی تحت عنوان «خاطرات هفتگی» راه اندازی کرده است و در آن به مشکلات ذهنی و روانی رئیس جمهوری جدید آمریکا می پردازد. وی دراین رابطه گفت: من روانشناس نیستم اما یک انسانم و اینکه فردی چیزهای غیر واقعی بگوید را تشخیص می دهم.

وی افزود: من دوست ندارم باور کنم رئیس جمهور ایالات متحده فردی متوهم و ناتوان از پذیرش واقعیت است. این مرا آزار می دهد، اما همزمان به عنوان یک نویسنده و روزنامه نگار، من باید چیزی را که آشکارا می بینیم بگویم، آن هم با زبانی ساده. سایر روزنامه نگاران نیز باید چنین کاری کنند.

پیش از این تعدادی از نمایندگان دموکرات و برخی از تحلیلگران لیبرال، دونالد ترامپ را فردی فاقد سلامت روان خوانده بودند. حتی برخی از نمایندگان جمهوریخواه نیز چنین اظهار نظری کرده بودند. برای مثال، «روبن گالِه گو» نماینده جمهوریخواه، ماه گذشته در یک مصاحبه رادیویی گفت: ترامپ از نظر روانی فرد باثباتی نیست. یک نماینده جمهوریخواه دیگر به نام «تد لیو» نیز خواستار گرفتن تست سلامت روان از ترامپ شده بود. سناتور جمهوریخواه، «آل فرانکن» نیز در شبکه HBO گفته بود که ترامپ از نظر روانی سالم نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار