به نفع لیگ، به ضرر اصفهانی‌ها

فعل و انفعالات رقم‌خورده در هفته بیست و یکم لیگ برتر اگرچه باعث داغ شدن دوباره رقابت در بالای جدول شد اما به نفع تیم‌های اصفهانی نبود.

به نفع لیگ، به ضرر اصفهانی‌ها

به گزارش ایمنا، باخت پرسپولیس در شهرآورد همزمان با پیروزی تراکتورسازی برابر ذوب‌آهن باعث شد تا پس از تنها یک هفته، فاصله بین 2 مدعی اصلی قهرمانی بار دیگر به 6 امتیاز کاهش یابد. به عبارت دیگر، با فعل و انفعالاتی که در هفته بیست و یکم رقم خورد لیگ برتر بار دیگر جذابیت از دست رفته خود را به دست آورد.
اما از آنجا که باخت پرسپولیس مترادف با پیروزی استقلال بود بازگشت جذابیت به لیگ برتر به نفع تیم‌های اصفهانی نبود زیرا آبی‌های پایتخت رقیب اصلی آنها برای کسب سهمیه آسیایی هستند. ذوب‌آهن که امیدی به قهرمانی نداشت هفته پیش جایگاه خود در رده سوم را به نفع استقلال از دست داد تا حضورش در دوره آتی لیگ قهرمانان هم با اما و اگرهایی مواجه شود.
سپاهان هم هرچند اکنون با سقوط به نیمه پایینی جدول مدعی کسب سهمیه محسوب نمی‌شود اما در همین ابتدای ماه جاری بالاتر از استقلال در مربع بالایی جدول جای داشت. در واقع، استقلال ابتدا از سپاهان و در ادامه از ذوب‌آهن رد شد و اکنون با پیروزی در شهرآورد شانس اصلی کسب سهمیه آسیایی است.
البته آنچه که اصفهانی‌ها را از کورس آسیایی عقب انداخت دست‌کم در وهله اول نه بردهای متوالی استقلال که باخت‌های پشت سر هم خودشان در 2 هفته اخیر است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار