رسيدگي به مسائل و مشكلات شهروندان يكي از مهمترين سرفصل هاي شهرداري مباركه

ملاقات مردمي

رسيدگي به مسائل و مشكلات شهروندان يكي از مهمترين سرفصل هاي شهرداري مباركه

به گزارش اصفهان امروز، با توجه به نياز برقراري ارتباطي پويا و دوسويه بين شهروندان با مديريت شهري هر هفته ديدار مردمي شهردار مباركه با شهروندان انجام مي گيرد و در اين نشست صميمي شهروندان بدون واسطه به بيان مشكلات و مسائل خود با شهردار مباركه مي پردازند.
معاونين و تعدادي از مديران شهرداري نيز در ديدار شهروندان با شهردار حضور دارند و به صورت موردي به مشكلات شهروندان رسيدگي مي كنند چراكه جلسه ملاقات مردمي شهروندان با شهردار در راستاي حل مشكلات و رفع دغدغه‌هاي شهروندان به منظور خدمت‌رساني هر چه بيشتر در حوزه‌هاي مختلف مديريت‌شهري است. از سوي ديگر ارتباط مستقيم و بدون واسطه مردم با شهردار، تكريم ارباب رجوع و از اهداف مهم برگزاري جلسات ملاقات مردمي با شهروندان است از اين رو ملاقات مردمي دوشنبه هر هفته در شهرداري مباركه برگزار مي شود.
محمد شرفا اظهار كرد: بايد توجه داشت كه حضور شهردار در بين مردم و شنيدن مشكلات مردم از زبان آنها، تعامل و همكاري مجموعه شهرداري و اولويت بندي مسائل و مشكلات شهر جهت اقدام و رسيدگي با توجه به محدوديت هاي اعتباري از مهم ترين عوامل موفقيت مجموعه شهرداري است.
وي با بيان اينكه خدمت صادقانه به مردم نعمتي الهي است كه بايد به درستي نسبت به اداي آن اقدام كرد، افزود: دوران خدمت رساني به مردم براي مسئولان بسيار كوتاه است از اين رو بايد از اين فرصت كوتاه جهت رفع نيازهاي مردم كه صاحبان اصلي انقلاب هستند بهره لازم را برد.
شهردار مباركه تصريح كرد: تحقق اهداف مديريت شهري در خصوص ساخت شهري ايده آل در گرو رفع نيازهاي زندگي شهروندي است و راه رسيدن به اين مهم علاوه بر شنيدن و آگاهي از سطح مشكلات، برنامه ريزي هاي صحيح و اصولي مديريتي است كه اين مهم با مشاركت همه جانبه مردم و اعمال شيوه هاي مديريتي نوين محقق شده و راهكاري اثرگذار جهت عبور از بحران هاي شهري است.
وي با اشاره به برگزاري ملاقات مردمي در شهرداري مباركه اضافه كرد: با توجه به نزديك شدن به ايام پاياني سال و در راستاي حل مشكلات شهروندان در شب عيد جلسات ملاقات مردمي در شهرداري همچون گذشته با جديت برگزار مي شود تا با ارتباط چهره به چهره، مردم مسائل خود را بدون واسطه با مديران ارشد درميان گذاشته و در راستاي رفع آن چاره انديشي شود.
شرفا ادامه داد: طي مدتي كه بنده در شهر مباركه به عنوان خدمتگذار مردم و شهردار مشغول به فعاليت شدم همواره تلاش شده ملاقات عمومي با شهروندان هر هفته برگزار شود و دو واحدي كه بيشترين ارتباط با مردم را دارند و درگير مسائل مردم هستند و در اين جلسات حضوري فعال دارند.
وي با بيان اينكه دو قسمت كه عموما مردم با آن بيشتر ارتباط دارند، قسمت املاك و شهرسازي است، عنوان كرد: موضوعات و درخواست هاي مردمي در اين جلسان مطرح مي شود و تلاش مي شود با همفكري و اگر نياز به دستور يا پيشنهاد است، در راستاي رفع چالش هاي پيش روي شهروندان گام هاي موثري برداشته شود.
شهردار مباركه بيان كرد: از سوي ديگر ما معتقديم داشتن انتظارات ايده آل و منطقي و انتقال آن به مسئولان شهري مي تواند، ضمن رفع مشكلات را براي پيشرفت، آباداني و عمران شهر مباركه باز كند چرا كه اراده شهرداري مباركه به عنوان عامل تشكيل دهنده مديريت شهري بر رفع مسائل و مشكلات شهري و فراهم آوردن شرايط مساعد زندگي شهروندي است.
وي يادآور شد: بحمدالله رسيدگي به مشكلات شهروندان در بخش هاي مختلف همواره از اولويت هاي اصلي و اساسي مديران و كاركنان خدوم شهرداري مباركه بوده است و تاكنون اين مهم به صورت مطلوبي با همكاري مديران واحدهاي مختلف شهرداري انجام پذيرفته و امر رسيدگي به مشكلات و درخواست هاي شهروندان عزيز در ارتباط با مسائل شهري همچنان ادامه خواهد داشت از اين رو تلاش شهرداري بر اين بوده كه اختيارات لازم را به واحد هاي مربوطه بدهند كه نيازي به حضور مردم براي حل مشكلات نباشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار