امینی: اگر مصدوم نمی‌شدم امروز دروازه‌بان اصلی تیم امید بودم

دروازه‌بان سپاهان گفت: فقط از این ناراحتم که با یک تشخیص غلط پزشکی، روند درمانم ۲ ماه عقب افتاد.

دروازه‌بان سپاهان گفت: فقط از این ناراحتم که با یک تشخیص غلط پزشکی، روند درمانم ۲ ماه عقب افتاد.
مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیتش بعد از مصدومیت و عمل جراحی اظهار داشت: در دوران نقاهت هستم و احساس می‌کنم بتوانم تا هفته هشتم و نهم خودم را برسانم.
وی در مورد اینکه در کدام بازی دچار مصدومیت شد، گفت: در بازی با نفت تهران در لیگ برتر مچ دستم آسیب دید و بعد از آن چند روزی درد داشتم اما پزشکان وقت سپاهان به اشتباه تشخیص داده و اعلام کردند چیز خاصی نیست! مچم شکستگی داشت اما عکس هم نشان نمی‌داد و بعد از هم 6 بازی با درد بازی کردم. هر زمان هم که دردم بیشتر می‌شد پزشکان اعلام می‌کردند فشار به دستت آمده و من هم با تلقین و اینکه دستم موردی ندارد، بازی می‌کردم اما دقیقا همان مصدومیت علیرضا بیرانوند سراغ من آمد و مچ من هم از همان ناحیه شکسته بود.
امینی افزود: بعد از هفته پایانی لیگ درد دستم شدید شد و بعد از اینکه عکس گرفتم تازه پزشکان متوجه شکستگی شدند. همان زمان هم قصد داشتم طوری عمل کنم که خیلی مچ دستم باز نشده و نهایتا با یک پیچ، شکستگی ترمیم شود اما استخوانم سیاه و بیمار شده بود و درمان اولیه در عمل جراحی اول جواب نداد و مجبور شدم دوباره و این بار به صورت اساسی مچم را جراحی کنم.
گلر جوان سپاهان یادآور شد: در همان زمان با رحمتی و بیرانوند تماس داشتم و از آنها مشورت گرفتم. در نهایت یک پزشک خوب به من معرفی کردند تا در تهران دستم را عمل کنم و فقط از این ناراحتم که با یک تشخیص غلط، روند درمانم 2 ماه عقب افتاد. در آن زمان کادر پزشکی وقت سپاهان کوتاهی کردند و اگر زودتر به درستی متوجه آسیب‌دیدگی‌ام می‌شدند من هم مثل بیرانوند نهایتا 4 هفته از میادین دور می‌ماندم ولی در نهایت کارم به عمل کشیده شد.
وی تاکید کرد: به مرحله‌ای از آمادگی رسیده بودم که هواداران روی من حساب می‌کردند و اگر این مسائل پیش نمی‌آمد، امسال بهترین فرصت را داشتم تا خودم را ثابت کنم اما الان هم دیر نشده و با توجه به اینکه فقط 21 سال سن دارم‌،‌ همچنان فرصت زیاد است و خودم احساس می‌کنم بتوانم تا هفته هشتم و نهم خودم را برسانم.
امینی در مورد اینکه در دوران مصدومیت سپاهانی‌ها به یاد وی بودند یا خیر، گفت: کوتاهی‌هایی شد اما به دل نمی‌گیرم. دفعه اول که عمل کردم هیچ کسی پیگیر کارم نبود و به سراغم نیامد اما دفعه دوم مدیرعامل با من صحبت کرد و از طرف باشگاه کمکم کردند.
دروازه‌بان جوان سپاهان که فصل گذشته با اعتماد ویسی برای اولین بار در لیگ برتر بازی کرد، در این خصوص گفت: ویسی خیلی به من کمک کرد؛ چه از لحاظ فوتبالی و چه از لحاظ اخلاقی. او در بازی‌های مهم از جمله دربی اصفهان و یا نیمه‌نهایی حذفی به من میدان داد و با اینکه لی در آمادگی به سر می‌برد اما ویسی به من اعتماد کرد و من هم جواب اعتمادش را دادم. بعد از جدایی ویسی نیز همه ما از این اتفاق ناراحت شدیم و امیدوارم هر جا که هست، موفق باشد. او در حق جوان‌های تیم خیلی خوبی کرد.
امینی درباره کرانچار اظهار داشت: کرانچار مربی بزرگی است و 4 سال پیش که برای اولین بار به تیم بزرگسالان آمدم، از آن زمان از این مربی شناخت دارم و در همان سال با کرانچار قهرمان شدیم. او بسیار بادانش است و اصول فوتبال زیبا را دنبال می‌کند و امیدوارم بتوانیم خاطرات شیرین گذشته را با کرانچار تکرار کنیم. دفعه پیش وقتی کرانچار آمد 11 امتیاز از استقلال عقب بودیم اما در نهایت قهرمان لیگ برتر شدیم و امیدوارم امسال هم یک جام بیاوریم.
وی در پایان در مورد اینکه به نظر می‌رسید اگر مصدوم نمی‌شد امروز دروازه‌بان اصلی تیم امید بود، گفت: به تیم امید دعوت شده بودم و حتی پزشکان این تیم پیگیر کارهایم بودند. اتفاقا تنها گلری بودم که سابقه بازی در لیگ برتر را داشتم. حتی پاسپورت و مدارکم را گرفته بودند و برایم بلیت قرقیزستان هم تهیه شده بود اما قسمت نشد که با این تیم به رقابت‌های انتخابی بروم. انشاالله در مرحله بعدی بتوانم تیم امید را کمک کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار