وزنه‌برداری اصفهان از پتانسیل خوبی برخوردار است

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن گفت: اتفاق خاصی در خصوص بازگشت تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن به لیگ برتر رخ نداده اما همچنان امیدوار هستیم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن گفت: اتفاق خاصی در خصوص بازگشت تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن به لیگ برتر رخ نداده اما همچنان امیدوار هستیم.

علی جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با نظر فدراسیون وزنه‌برداری، مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر وزنه‌برداری به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود: شروع مسابقات لیگ برتر نیز که قرار بود از دوازدهم مردادماه سال جاری باشد به اواخر مرداد موکول شد.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن در خصوص اظهارات رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره مذاکره برای بازگشت تیم ذوب‌آهن یادآور شد: اطلاعی در این خصوص ندارم اما به تأخیر افتادن لیگ، برای جلب نظر دو باشگاه ذوب‌آهن و ملی‌حفاری اهواز بوده است.

وی ادامه داد: تیم ذوب‌آهن در سه سال فعالیت خود، توانست به سه‌ عنوان قهرمانی دست پیدا کند و کنار رفتن این تیم، رخداد خوبی نیست.

جباری متذکر شد: وزنه‌برداری اصفهان از پتانسیل خوبی برخوردار است و می‌توان با استفاده از ظرفیت موجود و با بودجه کمتری نسبت به فصل گذشته، تیمی را راهی مسابقات لیگ برتر کرد.

این مربی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، تجدید نظر دوباره‌ای در وضعیت تیم وزنه‌برداری داشته باشند و این تیم مجدداً فعالیتش را آغاز کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار