انتقال 132 مصدوم توسط فوریت های پزشکی بویین میاندشت

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: درسه ماه نخست سال جاری در شهرستان بویین میاندشت 132بیمار و مصدوم پس از بهره مندی از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش اصفهان امروز،مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت:
درسه ماه نخست سال جاری در شهرستان بویین میاندشت 132بیمار و مصدوم پس از بهره مندی از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل شدند.
عباس عابدی در رابطه با ارائه خدمات اورژانس به مردم شهرستان بوئین میاندشت در 3 ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان بوئین و میاندشت در نخستین فصل از سال جاری به 189 مأموریت اعزام شدند که از این تعداد، 140 مورد در مناطق جاده‌ای و 49 مورد در نقاط شهری بوده است.

وی افزود: در سه ماهه اول سال جاری، 68 مورد از مأموریت‌های انجام شده مربوط به حوادث رانندگی و 121 مورد غیر تصادفی بوده است.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در 3 ماهه گذشته، 132 بیمار و مصدوم در این شهرستان، پس از دریافت خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی از سوی تکنسین‌های اورژانس 115، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، بیشترین موارد مأموریت‌های غیر تصادفی در شهرستان بوئین و میاندشت، با 25 مورد مربوط به بیماران قلبی، 24 مورد مشکلات داخلی، 15 بیمار روحی- عصبی، 11 بیمار با مشکل داخلی اعصاب، 10 مصدوم ناشی از حوادث و 10 مصدوم ناشی از سقوط بوده است.

عابدی، جمعیت شهرستان بوئین و میاندشت را 23 هزار و 640 نفر عنوان کرد و یادآور شد: فوریت‌های پزشکی این شهرستان از یک پایگاه جاده‌ای، 7 نفر پرسنل و یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان داران برخوردار است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار