ذوب‌آهن با جذب یک مهاجم گلزن کامل می‌شود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ذوب‌آهن برای تکمیل ترکیب بازیکنانش به یک مهاجم گلزن در کنار مرتضی تبریزی نیاز دارد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ذوب‌آهن برای تکمیل ترکیب بازیکنانش به یک مهاجم گلزن در کنار مرتضی تبریزی نیاز دارد.

هاشم سلطانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد نقل و انتقالات تیم فوتبال ذوب‌آهن برای فصل جدید، اظهار کرد: ذوب‌آهن محمدباقر صادقی، وحید بوحمدان، اسماعیل شریفات و یک مدافع گرجستانی را برای فصل جدید جذب کرد ولی با این حال احساس می‌کنم به یک مهاجم هدف هم در کنار تبریزی نیاز دارد تا ترکیب این تیم کامل شود.

وی ادامه داد: اگر ذوب‌آهن بخواهد مهاجم خارجی جذب کند باید به سراغ بازیکنی برود که با کیفیت و گلزن باشد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان بیان کرد: ذوب‌آهن یک بازیکن در پست مدافع وسط جذب کرده‌ که گل نخورد و در مقابل نیز به یک مهاجم گلزن نیاز دارد. درست است که ذوب‌آهن تبریزی را دارد اما یک بازیکن برای یک فصل کم است.

وی تصریح کرد: لیگ برتر شامل ۳۰ بازی است و بستن تیم تنها با یک مهاجم هدف به صلاح نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدوارم امسال تیم فوتبال ذوب‌آهن با حمایت‌های مدیرعامل کارخانه، هیأت مدیره این باشگاه، حمایت‌های سعید آذری و همچنین در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت، جوان و با تجربه و سرمربی توانمند، کارنامه‌دار و موفق سال خوبی داشته باشد و فکر می‌کنم بتواند نتیجه خوبی کسب کند.

وی اضافه کرد: ذوب‌آهن امسال اسکلت تیمی خود را حفظ کرده و تغییرات زیادی در ترکیب این تیم حاصل نشده است و فعالیتش را با کادر فنی قوی و موفق شروع کرد و بازیکنان باتجربه و جوانی در اختیار دارد که می‌توانند به تیم کمک کنند.

سلطانی گفت: اردوی تدارکاتی ترکیه کمک زیادی به انسجام، وحدت تیمی، هماهنگی و کار تاکتیکی این تیم کمک کرده است و بازیکنان با انجام بازی‌های تدارکاتی به هماهنگی لازم رسیده‌اند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص جذب بازیکن خارجی، تأکید کرد: اگر بازیکن خارجی با کیفیت و مطلوب بوده و شرایط فنی خوبی داشته باشد و بتواند باری از دوش تیم بردارد خوب است اما اگر بازیکن خارجی تنها برای نشستن بر روی نیمکت بیاید فایده‌ای ندارد.

وی در مورد قرعه‌کشی مسابقات امسال گفت: به هرحال برای قرار گرفتن در بالای جدول باید تلاش و کار کرد و زحمت کشید و بازیکنان باید در زمین دوبرابر بدوند و باغیرت بازی کنند. برای ذوب‌آهن فرقی نمی‌کند که اولین بازی با کدام تیم و بیرون از خانه یا داخل خانه باشد و در هر صورت باید خیلی قوی ظاهر شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار