مهلت ارسال داستان به جشنواره زاینده رود تمدید شد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: مهلت ارسال داستان به دومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی زاینده رود تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ۹۶ تمدید شد.

مهلت ارسال داستان به جشنواره زاینده رود تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی اصفهان، داریوش اسماعیلی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال درخواست مکرر علاقمندان جهت تمدید مهلت ارسال آثار داستان کوتاه، دبیرخانه جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود این زمان را تا ۱۳ فروردین ماه ۹۶ تمدید کرد.

وی افزود: تاکنون داستان های زیادی در هر سه بخش این جشنواره از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و پیش بینی می‌شود این تعداد تا پایان مهلت تمدید شده نیز افزایش یابد .

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان همچنین از عدم تمدید مجدد مهلت ارسال آثار در این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۳ فروردین ماه آخرین مهلت برای علاقمندان به شرکت در این جشنواره است و پس از آن این آثار وارد مرحله داوری خواهد شد.

وی بیان کرد: این جشنواره به صورت دوسالانه در راستای تداوم جریان‌های ادبی و تأکید بر امر خلاقیت و نقش صناعت در داستان کوتاه با هدف کشف استعدادهای نو توسط جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و مرکز آفرینش های ادبی قلمستان برگزار میگردد.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان می توانند پس از دریافت فرم شرکت در جشنواره از سایت story.jdisf.ac.ir ، داستان کوتاه خود را -که در هیچ جایزه‌ای شرکت داده نشده باشد- به صورت فایل word با فرمت doc به همراه آن فرم و تصویر کارت دانشجویی به پست الکترونیکی zayanderoodstory@gmail.com ارسال کنند و دقت داشته باشند که دبیرخانه در ویرایش و اصلاح آثار جهت چاپ آزاد است. آثار ارسالی به بخش آزاد و ویژه باید حداکثر ۶۰۰۰۰ کلمه و بخش داستان کوتاه کوتاه حداکثر ۱۰۰ کلمه باشند.

جوایز بخش آزاد برای نفر اول ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال، نفر سوم ۵ میلیون ریال ( به همراه تندیس و لوح یادبود برای هر سه نفر اول) است. همچنین به نفرات چهارم تا دهم نیز جوایزی اهدا خواهد شد . جایزه بخش ویژه نیز ۱۰۰ میلیون ریال و بخش داستان کوتاه کوتاه ۵۵ میلیون ریال همراه با لوح یادبود است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار