درخواست هندبالی ها در خصوص چک های بلا محل وجاهت قانونی ندارد

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان گفت: مراجعه بازیکنان و مربیان تیم هندبال به شهرداری برای پیگیری مطالبات در خصوص چک های بلا محل وجاهت قانونی ندارد.

اصفهان امروز: مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان گفت: مراجعه بازیکنان و مربیان تیم هندبال به شهرداری برای پیگیری مطالبات در خصوص چک های بلا محل وجاهت قانونی ندارد.
احمد شاه بالایی با بیان اینکه بازیکنان و مربیان تیم هندبال با هدف اخذ مطالبات خود به شهردار کاشان مراجعه کردند، اظهار کرد: با توجه به پرداخت 70 درصد از وجوه قرارداد بازیکنان تیم هندبال، این نوع مطالبه وجاهت قانونی ندارد.
وی با اشاره به اینکه چک های صادر شده از سمت شهرداری در دو قسط 30 و 40درصد بوده است، اضافه کرد: تمامی بازیکنان هندبال مبالغ خود را تا سقف 70درصد دریافت کرده اند.
مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان تاکید کرد: چک ها نزد سرمربی تیم امانت بوده و بنا بود پس از پرداخت قسط دوم بازیکنان تا سقف 70 درصد، به امور مالی باشگاه تحویل داده شود که پس از پرداخت70 درصدی وجوه این اتفاق نیفتاد و سرمربی تیم هندبال چک را هنوز به باشگاه تحویل نداده است.
شاه بالایی با اشاره به تعریف چک بی محل گفت: چک بی محل چکی است که صادرکننده آن پول یا اعتبار نزد محال علیه چک نداشته باشد، در صورتی که چک های صادر شده به عنوان قسط دوم بوده است و به ازای مبلغ چک ها وجه نقد به بازیکنان پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: بازیکنان کاشانی از سرمربی درخواست استرداد چک هارا دارند اما سرمربی تیم چک ها را تحویل نمی دهد.
مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان افزود: برخورد غیر حرفه ای و ضد اخلاقی برخی از بازیکنان و مربیان تیم هندبال و مراجعه آن ها به شهردار طی گزارشی به مراجع ورزشی ذیربط ارجاع داده می شود.
شاه بالایی با تاکید بر اینکه برخی تارنماها با انتشار خبر صدور چک های بلا محل توسط شهرداری ذهن شهروندان را مخدوش می کنند، خاطر نشان کرد: اسناد تمامی پرداخت ها موجود است و باشگاه شهرداری کاشان با هدف شفاف سازی اسناد پرداخت شده تا سقف 70 درصد را منتشر خواهد کرد.
وی هشدار داد: متاسفانه برخی از همکاران در شهرداری کاشان آتش بیار معرکه شده اند و به تحریک بازیکنان و مربیان تیم می پردازند که در صورت تکرار به حراست شهرداری معرفی خواهند شد

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان گفت: باشگاه نسبت به پرداخت تمامی اقساط به بازیکنان متعهد است و درصورت استرداد چک ها مابقی پرداخت تا تسویه حساب کامل صورت می پذیرد کما اینکه برخی از بازیکنان بالاتر از 70 در صد نیز دریافتی داشته اند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار