دستگیری جاعل حرفه ای اسناد خودروهای لوکس و اوراق ارگان های دولتی در اصفهان

مدیرکل دادگستری استان اصفهان گفت: با تلاش نیروهای حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان یک جاعل حرفه ای شناسایی و دستگیر شد.

مدیرکل دادگستری استان اصفهان گفت: با تلاش نیروهای حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان یک جاعل حرفه ای شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی وفا اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر جعل برخی اوراق، مراتب در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات اولیه شخصی بنام احمد-ف شناسایی و با حضور دستور قضایی طی یک عملیات تعقیب و مراقبت دو ساعته در محل سکونتش بازداشت شد.

وی افزود: در بازرسی از منزل متهم بیش از هزار برگ اوراق جعلی از نهادهای قضایی و انتظامی و ارگانهای مختلف از جمله سازمان ثبت احوال، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، آموزش و پرورش و وزارت و صنعت و معدن به همراه یک دستگاه لپ تاپ حاوی اطلاعات وی و تصویر انواع کارت ها و مهرهای مورد استفاده در امر جعل کشف و ضبط شد.

خسروی وفا خاطر نشان کرد: این متهم ضمن به کارگیری شگردهای مختلف مبادرت به جعل اوراق مربوط به مالکیت و مدارک خودروهای لوکس و گران قیمت خارجی و نیز خودروهای داخلی اعم از سبک و سنگین و همچنین طراحی و ساخت بیمه نامه این قبیل خودروها کرده است.

وی ارزش تقریبی ده ها فقره شناسنامه و وسائط نقلیه و کارت و بیمه نامه های جعلی مکشوف را بیش از ده میلیارد ریال برآورد کرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار