توسعه فرودگاه اصفهان در گرو تعیین تکلیف زمین‌های ارتش است

رئیس کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای شهر اصفهان گفت: توسعه فرودگاه اصفهان منوط به تعیین تکلیف زمین‌های پایگاه هشتم شکاری، است.

رئیس کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای شهر اصفهان گفت: توسعه فرودگاه اصفهان منوط به تعیین تکلیف زمین‌های پایگاه هشتم شکاری، است.

سید کریم داوودی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا زمانی که طرح توسعه فرودگاه اصفهان اجرایی نشود امیدی به توسعه گردشگری در این استان نیست.

وی با بیان اینکه از یکسال گذشته بدنبال تعیین تکلیف زمین های هشتم شکاری و تخصیص آن برای توسعه فرودگاه بودیم، ادامه داد: این مسئله از سوی مسئولان کشوری و در جلسه ای با وزارت دفاع و سازمان هواپیمایی کشور و فرماندهی پایگاه هشتم شکاری و نمایندگان مجلس و به همت استانداری اصفهان قابل حل است.

رئیس کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای شهر اصفهان بیان داشت: چندی پیش یک سرمایه گذار خارجی قبول کرد که هزینه احداث ترمینال برای پروازهای خارجی را در فرودگاه اصفهان تقبل کند اما بدلیل عدم تخصیص زمین‌های پایگاه هشتم شکاری برای طرح جامع توسعه فرودگاه اصفهان، سرمایه‌اش را در استانی دیگر سرمایه گذاری کرد.

وی ادامه داد: توسعه فرودگاه اصفهان در چند فاز دیده شده بود.

داوودی گفت: همه مسئولان شهری و استانی اصفهان، توسعه فرودگاه شهید بهشتی را عاملی برای توسعه گردشگری اصفهان می دانند اما تا زمانیکه این زیرساخت آماده نباشد، نمی توان به توسعه گردشگری هم امیدوار بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار