آتش سوزی گسترده شرکت زغال درکاشان مهار شد

آتش سوزی گسترده در کارخانه ای واقع در شهرك صنعتي امیرکبیر ، با تلاش نيروهاي عملياتي 3 ایستگاه آتش‌نشانی کاشان مهار و از گسترش حریق به سوله های مجاور جلوگیری شد .

آتش سوزی گسترده در کارخانه ای واقع در شهرك صنعتي امیرکبیر ، با تلاش نيروهاي عملياتي 3 ایستگاه آتش‌نشانی کاشان مهار و از گسترش حریق به سوله های مجاور جلوگیری شد .

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان ، رخداد آتش سوزی شرکت زغال قالب کاشان حوالی ساعت2:15 بامداد 3 مرداد به سامانه 125 این سازمان اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهي ، به سرعت آتش نشانان را از 3 ايستگاه شماره 1-2 و 4 آتش نشانی کاشان و با توجه به گستردگی حریق از آتش نشانی های شهرک صنعتی امیرکبیر، شهر آران بیدگل، شرکت سایپا هرکدام یک خودرو به همراه7 دستگاه خودروي سنگین عملياتي آتش نشانی کاشان و 2 خودروي تانکرآب سازمان آبفا ی کاشان به محل حادثه اعزام نمودند.

معاونت عملیات و آموزش پیشگیری سازمان آتش‌نشانی کاشان در این باره اظهار داشت : آتش سوزی در سه سوله مسقف شرکت که شامل اقلامی نظیر دستگاههای تولیدی ، مواد اولیه شرکت و زغال های تولیدی بود که آتش نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجراي عمليات ایمن سازی محل ، نسبت به خاموش کردن شعله های آتش اقدام و آتش را قبل از گسترش و بروز خسارت بیشتر و سرایت به سوله ها و شرکت های مجاور مهار و اطفاء نمودند.

محمدتوکلی ضمن ابراز خرسندي از اینکه بروز این حادثه مصدومی در بر نداشته و تنها خسارت مالی بر جای گذاشته است، گفت: حریق گسترده در کمتر از دوساعت مهار ولی کماکان عملیات تا اطفاء کامل و ایمن سازی محل در حال انجام است .

وی در پایان ضمن در دست بررسی بودن علت دقیق وقوع این حریق را از سوی کارشناسان آتش‌نشانی ، ازکليه متصدیان واحدهای صنعتی خواست تا با رعايت استانداردها توصيه هاو ضوابط ایمنی لازم الاجرا درپیشگیری از وقوع اینگونه حوادث را جدی گرفته و در اولین فرصت ،وقوع سوانح را به شماره 125 سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی اطلاع دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار