ذوب‌آهن قلعه‌نویی در مشهد رونمایی می‌شود

هفته اول ليگ برتر فوتبال در روز‌هاي پنج‌شنبه 5 و جمعه 6 مرداد‌ماه برگزار مي‌شود و تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در روز پنج‌شنبه با سياه‌جامگان مشهد ديدار مي‌كند.

هفته اول ليگ برتر فوتبال در روز‌هاي پنج‌شنبه 5 و جمعه 6 مرداد‌ماه برگزار مي‌شود و تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در روز پنج‌شنبه با سياه‌جامگان مشهد ديدار مي‌كند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته اول لیگ برتر فوتبال در روز‌های پنج‌شنبه 5 و جمعه 6 مرداد‌ماه برگزار می‌شود و تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در روز پنج‌شنبه با سیاه‌جامگان مشهد دیدار می‌کند.

* داوران دیدار ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان

حسن اکرمی به همراه بابک داوری، محمد‌رضا مدیر‌روستا و علی بای داوران این دیدار هستند که از ساعت 19:30 در مشهد برگزار می‌شود و ناظر بازی نیز محمود رفیعی است.

* محرومان و مصدومان دو تیم

دو تیم ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان در اولین بازی خود در لیگ برتر هفدهم محروم ندارند اما ذوب‌آهن با یک مصدوم به استقبال این بازی می‌رود؛ مهران درخشان‌مهر که مصدویت خود را از بازی‌های تیم ملی امید در قرقیزستان به سوغات آورد تنها بازیکنی است که امکان همراهی ذوب‌آهن را ندارد.

* نتایج بازی‌های گذشته

سبز‌پوشان اصفهانی در تاریخ لیگ برتر در 4 دیدار به مصاف سیاه‌جامگان رفته‌اند که حاصل آن 3 پیروزی و 1 شکست است؛ ذوب‌آهن در دیدار نیم‌فصل دوم فصل گذشته رقابت‌ها این تیم مشهدی را با نتیجه 1 بر صفر شکست داد.

در رویارویی‌های گذشته این دو تیم 9 گل به ثمر رسیده است که 6 گل سهم ذوب‌آهن و 3 گل سهم سیاه‌جامگان بوده است.

* اتفاقات ویژه

در حالی دیدار دو تیم فردا در مشهد برگزار می‌شود که هنوز مکان دقیق این مسابقه مشخص نیست؛ طبق روال قانونی یک روز پیش از مسابقه در جلسه برگزاری دیدار تمامی موارد مشخص می‌شود و باید منتظر ماند تا ببینیم نام کدام ورزشگاه برای برگزاری این دیدار از جلسه بیرون می‌آید.

* تقابل

تقابل با تیم‌های اکبر میثاقیان همیشه هیجانات خاص خود را دارد؛ از سوی دیگر کیوان امرایی بازیکنی که از صبای قم به سیاه جامگان پیوسته، فوتبال خود را از تیم ذوب‌آهن آغاز کرد که به دلیل صغرسن که انجام داده بود، مدتی را محروم شد.

در مقابل شاگردان میثاقیان در تیم سیاه جامگان باید مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم ذوب‌آهن قرار بگیرند که این سرمربی پرافتخارترین سرمربی لیگ برتری است و به نوعی می‌توان این دیدار را جدال سرمربیان متفاوت لیگ نامید.

به گزارش فارس، برنامه سایر بازی‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه

استقلال خوزستان - تراکتور‌سازی تبریز

نفت تهران - سپید‌رود رشت

پرسپولیس - فولاد خوزستان

جمعه 6 مرداد‌ماه

گسترش‌فولاد تبریز - پارس جنوبی جم

سپاهان - سایپا

پیکان - پدیده مشهد

صنعت نفت آبادان - استقلال

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار