برگزاری اولین همایش ادبی «قلم های بیدار»

اولین همایش ادبی "قلم های بیدار" همراه با اعلام اسامی نفرات برگزیده روز پنجشنبه 28 بهمن ماه در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

برگزاری اولین همایش ادبی «قلم های بیدار»

به گزارش ایمنا، ویژه برنامه "قلم های بیدار" از سوی انجمن شعر نارنج اصفهان و با همکاری مرکز آفرینش های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و همچنین مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب تهران برنامه ریزی شده است.
فراخوان این شب شعر همزمان با ایام دهه فجر در موضوعات دهه فجر و انقلاب اسلامی، حضرت زهرا(س) الگوی انسان معاصر و بخش ویژه با محوریت آتش نشانان فداکار اعلام شد.
عموم شاعران اصفهانی تا 20 بهمن ماه فرصت داشتند آثار خود را در قالب های آزاد به ویژه غزل و نیمایی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره مشخص شد که بیشترین اشعار رسیده در بخش "آتش نشانان فداکار" بوده و لذا بیشترین برگزیدگان نیز از همین بخش خواهند بود.
در راستای اعلام این فراخوان، اولین همایش ادبی "قلم های بیدار" ساعت 15 بعد از ظهر روز پنجشنبه 28 بهمن ماه در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی با حضور برگزیدگان استانی و مهمانانی از اصفهان، قم و تهران برگزار خواهد شد.
در این ویژه برنامه از 14 برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد که در هر بخش یک نفر نیز به عنوان نفر اول معرفی می شود و کلیه اشعار راه یافته به مرحله نهایی شب شعر "قلم های بیدار" در قالب کتاب به تمام شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار