پیش‌بینی بهره‌برداری و تکمیل بیش از ۴۵۰۰ پروژه استانی در سال جاری

استاندار اصفهان گفت: برای سال ۹۶، تکمیل و بهره برداری از ۴ هزارو ۵۳۹ پروژه استانی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال مصوب شده است.

استاندار اصفهان گفت: برای سال ۹۶، تکمیل و بهره برداری از ۴ هزارو ۵۳۹ پروژه استانی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال مصوب شده است.
به گزارش خبرگزاری ایمنا رسول زرگرپور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: برای سال ۹۶، ۴ هزار و ۵۳۹ پروژه استانی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال به تصویب رسیده است که باید تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری برسد.
وی افزود: از اعتبارات مختلف تاکنون به دو صورت حدود ۴۰ و ۳۰ درصد تخصیص یافته و باید تلاش شود که این اعتبارات به صورت کامل تخصیص یابد تا این پروژه ها هر چه سریع تر به بهره برداری برسد و کارها با قوت ادامه یابد.
استاندار اصفهان با اشاره به ارائه برنامه الگوی توسعه مناطق برنامه ریزی استان اصفهان در این جلسه، افزود: برنامه ریزی یکی از اصلی ترین فعالیت های این شورا به شمار می رود و برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت از مهمترین وظایف مدیریت استان است.
زرگرپور با بیان اینکه تشخیص بستر برنامه ریزی یکی از گام های مهمی است که باید برداشته شود، گفت: در ارتباط با استان اصفهان تقسیم بندی چهارگانه صورت گرفته است و بر همین اساس از بعد سیاسی اصفهان به ۲۴ منطقه تقسیم شده و بر اساس برنامه الگوی توسعه مناطق اصفهان به ۶ منطقه تقسیم خواهد شد.
وی انتخاب نوع شاخص ها در تقسیم بندی را مهم خواند و افزود: اصولا تقسیم بندی های منطقه ای از منظر طبیعی، سیاسی اجتماعی، کارکردی، ساختاری، هم پیوندی و ... صورت می گیرد و در اولین قدم باید شاخص های مربوط به تقسیم بندی ها مشخص گردد.
استانداراصفهان با بیان اینکه این منطقه بندی برنامه ریزی براساس یک کار علمی تدوین شده است، باتصویب کلیت این طرح، گفت: اصل، اهمیت و اولویت این طرح بعنوان یک کار مهم و اساسی مورد تاکید است و در همین راستا باید در کارگروه های تخصصی مختلف همه جنبه های طرح را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و سپس نقطه نظر نهایی برای تصویب به شورای برنامه ریزی ارائه شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار